  • 11. Data: 2012-10-22 20:10:10
    Temat: Re: Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 09:53:36 -0700 (PDT), az.anonim napisał(a):

    > Czy z UPC ktoś płacił Syncem? Podobno można obciążyć kartę kredytową za
    posrednictwem BOA, czy da się uzyć debetowej karty aliorowej?

    Da się, zwrot jest.

    AK

  • 12. Data: 2012-10-22 20:14:24
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 22.10.2012 o 19:53 neoniusz <n...@j...org> pisze:

    > Bodajze w 2010 roku placilem przez telefon - co miesiac sie dzwonilo i
    > podawalo numer karty i bylo to jako transakcja internetowa.

    Ja bede probowal w najblizszych dniach. Prawdopodobnie idzie jako IO, bo
    BZWBK bez 3DS nie chcialo przepuscic. Hehe... swoja droga to mam fajna
    korespondencje z BZWBK. Wlasnie dostalem odpowiedz na reklamacje zwiazana
    z brakiem mozliwosci platnosci w UPC, ale to juz dluzsza historia...

    MK

  • 13. Data: 2012-10-23 15:58:21
    Od: Luk <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 20:06:48 UTC+2 użytkownik gtoni

    > Oj to jestes daleeeeko w tyle, to juz nie TE czasy!
    >
    > Spokojnie za gaz mozna placic w poziomu ebok.
    >
    > Trzeba sie zarejestrowac i placic - ja tak place.

    W jakim rejonie gazowniczym jesteś? Wydaję mi się, że są różnice w BOK w
    poszczególnych rejonach.