  • 1. Data: 2012-07-05 18:07:26
    Temat: Sync - logowanie ?
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    We wtorek był kurier, dzisiaj przyszła karta. Tylko nie wiem jak mam się
    zalogować do rachunku skoro nie mam hasła ? A może mam ale o tym nie wiem ?

    Mr. Owl.

  • 2. Data: 2012-07-05 18:10:48
    Temat: Re: Sync - logowanie ?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.07.2012 18:07, Pan Sowa pisze:
    > We wtorek był kurier, dzisiaj przyszła karta. Tylko nie wiem jak mam się
    > zalogować do rachunku skoro nie mam hasła ? A może mam ale o tym nie wiem ?

    <zieeew> ;)

    "Podczas pierwszego logowania otrzymasz SMS z hasłem startowym, a
    następnie zdefiniujesz w systemie swoje unikalne hasło. Po zalogowaniu
    do bankowości internetowej będziesz mógł wybrać sposób logowania, który
    uznasz za najwygodniejszy i najbardziej bezpieczny. W profilu
    użytkownika możesz ustawić nazwę użytkownika, której możesz używać
    zamiast identyfikatora CIF".

  • 3. Data: 2012-07-05 18:11:52
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-07-05 18:10, neoniusz pisze:
> [...]
    > uznasz za najwygodniejszy i najbardziej bezpieczny. W profilu
    > użytkownika możesz ustawić nazwę użytkownika, której możesz używać

    Rzecz w tym że żaden sms nie przychodzi. A bank kontaktował się ze mną
    (kurier i bank jako taki) więc chyba podałem poprawny. Jakieś jeszcze
    pomysły ? :)

  • 4. Data: 2012-07-05 18:16:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.07.2012 18:11, Pan Sowa pisze:

    > Rzecz w tym że żaden sms nie przychodzi. A bank kontaktował się ze mną
    > (kurier i bank jako taki) więc chyba podałem poprawny. Jakieś jeszcze
    > pomysły ? :)

    A CIF dobry wpisujesz?
    Obawiam sie, ze nie obejdzie sie bez kontaktu z dezinfolinia ;)

  • 5. Data: 2012-07-05 18:39:01
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-07-05 18:16, neoniusz pisze:
    > A CIF dobry wpisujesz?
    > Obawiam sie, ze nie obejdzie sie bez kontaktu z dezinfolinia ;)

    Dobry :)
    Ale nie działa :)

  • 6. Data: 2012-07-05 19:41:41
    Od: gral <n...@e...pl>

    Pan Sowa napisał(a):

    > Dobry :)
    > Ale nie działa :)

    a co to w ogóle za metoda zakładania konta kurierem?
    WSTYD!

  • 7. Data: 2012-07-05 19:43:31
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-07-05 19:41, gral pisze:
    > a co to w ogóle za metoda zakładania konta kurierem?
    > WSTYD!

    Ta metoda nazywa się niezgodność danych :)
    Nie wiem nawet jakich, bo Sync może i wie ale nie powie więc nie
    chciałem kopać się z końcem. W końcu 100 zł czeka :)

  • 8. Data: 2012-07-05 22:46:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Jul 2012 19:43:31 +0200, Pan Sowa napisał(a):

    > Ta metoda nazywa się niezgodność danych :)
    > Nie wiem nawet jakich, bo Sync może i wie ale nie powie więc nie
    > chciałem kopać się z końcem. W końcu 100 zł czeka :)

    Z tego co ktoś pisał na grupie to spróbował z innego konta i poszło oks.
    A z jakiego konta robiłeś przelew inicjujący i miałeś niezgodność danych?

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-07-06 02:29:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gral" jt4jkp$2pn$...@i...gazeta.pl

    > a co to w ogóle za metoda zakładania konta kurierem?
    > WSTYD!

    Owszem -- wstyd, ale my, miłosierne siostry, wybaczymy tę
    wpadkę Aliora -- SyneC jest przecież dopiero dzidziusiem...
    [znaczy się -- daje wiśnie...]

    Zatem miłosiernie przymkniemy oko na tę wpadkę SynCa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-07-06 02:31:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" jt4ug1$nlp$...@n...news.atman.pl

    > Z tego co ktoś pisał na grupie to spróbował z innego konta i poszło oks.
    > A z jakiego konta robiłeś przelew inicjujący i miałeś niezgodność danych?

    Ja spróbowałem z tego samego -- i za drugim podejściem było OK. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'