  • 1. Data: 2012-07-04 22:21:53
    Temat: Sync - takie samo badziewie jak Alior
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Testowo dziś puściłem z multi przelew III sesją. Oczywiście w synku nie
    ma.

    KJ

    Don't worry so loud, your roommate can't think.

  • 2. Data: 2012-07-04 22:27:00
    Temat: Re: Sync - takie samo badziewie jak Alior
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-07-04 22:21, Kamil Jońca pisze:
    > Testowo dziś puściłem z multi przelew III sesją. Oczywiście w synku nie
    > ma.

    Trzeba wpłacać we wpłatomatach :)

  • 3. Data: 2012-07-04 22:47:54
    Od: a...@g...pl

    Kamil Jońca wrote:

    > Testowo dziś puściłem z multi przelew III sesją. Oczywiście w synku nie
    > ma.

    Czemu Cię dziwi coś co działa dokładnie tak jak podaje sync w swoich
    materiałach? Poszukaj kiedy jest księgowana 3 sesja przychodząca w syncu.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2012-07-04 22:54:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    a...@g...pl writes:

    > Czemu Cię dziwi coś co działa dokładnie tak jak podaje sync w swoich
    > materiałach? Poszukaj kiedy jest księgowana 3 sesja przychodząca w syncu.

    To, że to działa zgodnie ze specyfikacją, nie oznacza, że nie jest
    badziewiem. W końcu ileś banków potrafi zaksięgować 3 sesję tego samego
    dnia. A sync miał być za...cie nowoczesny nindża i wogóle. I co? I g...
    Prostej rzeczy nie potrafią zrobić dobrze.

    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2012-07-04 23:32:55
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 4 Lip, 22:21, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Testowo dziś puściłem z multi przelew III sesją. Oczywiście w synku nie
    > ma.

    Posłałem przed chwilą z C-A. Jutro ok. 11.20 - 11.30 ma być w Synku

  • 6. Data: 2012-07-04 23:34:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 22:54:04 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > dnia. A sync miał być za...cie nowoczesny nindża i wogóle. I co? I g...
    > Prostej rzeczy nie potrafią zrobić dobrze.

    Tak chyba można więc to robią. Zamiast na lokacie ON dla Ciebie, kasa
    pracuje dla banku. Jak Synek podrośnie to będzie można coś więcej
    powiedzieć na razie trzeba testować tylko to dobrego co jest czyli
    darmowe bankomaty i MB5 ;)

    --
    xbartx