  • 11. Data: 2012-06-21 16:22:01
    Temat: Re: zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Adam napisał(a) :

    > Promotor tej magisterki pewnie kazał.

    Nie, niemożliwe. Czyżby tak słabo kształcono kadrę magisterską? To
    raczej wygląda na zaliczenie kolokwium :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 12. Data: 2012-06-21 16:23:20
    Temat: Re: [Sync] zgrzyt z przelewami natychmiastowymi
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Sinus <s...@g...pl> napisał(a):

    > Wykonałem wczoraj po południu 2 przelewy natychmiastowe z Synca do Citi. Nie
    > pojawiły się na rachunku docelowym... jako że pilnie potrzebowałem środków,
    > przelałem zwykłym Bluecashem - przelew poszedł, acz też z opóźnieniem.

    No to mnie też dopadło, przelew do mBanku nie dotarł...

  • 13. Data: 2012-06-22 13:18:23
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Konfabulator <w...@g...pl> napisał(a):

    > No to mnie też dopadło, przelew do mBanku nie dotarł...

    Dostaliście zwrot środków? Po jakim czasie? U mnie doba to dla nich zbyt mało.

  • 14. Data: 2012-06-22 21:22:38

    Próbowałem zrobić dziś przelew natychmiastowy (do Mille) i ... wyskoczył błąd
    ;-) Odpuściłem sobie drugą próbę. Za to założyłem oszczędzające: oprocentowane
    tak samo, jak w Aliorze.