  • 11. Data: 2009-03-13 18:50:17
    Temat: Re: System liczby Pi
    Od: Hister <r...@g...pl>

    > Zaintrygowały mnie ciągi. Przerabiałem Fibonacciego, Lucasa itp z doś
    > dobrym skutkiem.

    I do czego doszedłeś?

  • 12. Data: 2009-03-13 19:52:59
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > Odwrotnosc 3.14 to 0.318 a wiec jakies 32%.
    > Reguly handlu:
    > Kupujemy akcje gdy wzrosnie przynajmniej 32 procent od dolka, sprzedajemy
    > gdy spadnie 32 od gorki (liczonej jako max od momentu zakupu).
    >
    > Okazuje sie, ze taki system zarabia calkiem przyzwoicie. Za ostatnie 10
    Fajne ;)
    Nie rozumiem jednak drugiej czesci zdania: sprzedajesz.... kiedy? Jesli kurs
    rosnie to w kazdej sekundzie mam max wzgledem momentu zakupu, czekam wiec na
    spadek. Wszystko ok jesli przed spadkiem kurs urosl ponad 32% - mam zysk.
    Jesli zacznie spadac wczesniej, to rozumiem ze czekasz az osiagnie -32% od
    maxa, tak? (taki dynamiczny stop loss).
    Jakos nie moge uwierzyc ze to ma sens, ale nie upieram sie

    pozdawiam

  • 13. Data: 2009-03-13 21:07:40
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message news:gpediu$vlj$1@news.onet.pl...
    > Jesli zacznie spadac wczesniej, to rozumiem ze czekasz az osiagnie -32% od
    > maxa, tak? (taki dynamiczny stop loss).

    Trailing stop 32% liczony od max po zakupie.

  • 14. Data: 2009-03-13 22:37:27
    Od: Hister <r...@g...pl>

    Hister napisał(a):

    > I do czego doszedłeś?

    Pytam oczywiście nie o majątek lecz wiedzę.

  • 15. Data: 2009-03-13 22:44:34
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Hister <r...@g...pl> napisał(a):

    > Pytam oczywiście nie o majątek lecz wiedzę.

    Mam dość interesujące obserwacje, ale z oczywistych względów nie mogę
    dzielić się nimi na forum.

    kc

  • 16. Data: 2009-03-13 23:33:24
    Od: Hister <r...@g...pl>

    > Mam dość interesujące obserwacje, ale z oczywistych względów nie mogę
    > dzielić się nimi na forum.
    >
    > kc

    Moje obserwacje są takie, że ciąg Fib jest niedokładny bo oparty na liczbach
    naturalnych. A więc zniesienia z których korzystają miliony amatorów AT są
    niewłaściwe :) Dlatego też Carolan nazwał swoją metodę "okienkami". Z
    prawidłowym ciągiem nie ma okienek tylko konkretne punkty w czasie :)
    Na tym zakończyłem prace nad ciągiem Fib.

  • 17. Data: 2009-03-13 23:40:12
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości

    > " kc" <k...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > No tak, ale wtedy bym zostal posadzony o optymalizacje.

    Opttmalnie odejmij te 32 wynikajace z pi od 1 i masz złoty podział.
    Po prostu.

  • 18. Data: 2009-03-14 08:40:16
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    root pisze:

> [...]
    > maxa, tak? (taki dynamiczny stop loss).
    > Jakos nie moge uwierzyc ze to ma sens, ale nie upieram sie

    I tu wracamy do mojego pytania o system idealny.
    Jak to policzyć. A zauważ, że ten system nie przewiduje sprzedaj
    gdy idzie w górę bo gdzie indziej idzie lepiej

  • 19. Data: 2009-03-14 10:58:50
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> wrote in
    message news:gpfr2d$q1t$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jak to policzyć. A zauważ, że ten system nie przewiduje sprzedaj
    > gdy idzie w górę bo gdzie indziej idzie lepiej
    Bo chodzilo mi o pokazanie systemu liczby pi. W moim prawdziwym systemie tak
    robie.

  • 20. Data: 2009-03-14 12:08:15
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > Bo chodzilo mi o pokazanie systemu liczby pi. W moim prawdziwym systemie
    > tak robie.

    Żeby pokazać, że akurat pi ma jakies tajemne własności rządzące rynkiem,
    musiałbys pokazać, że analogiczne systemy o innych wartościach nie dają
    pozytywnych rezultatów. Pewnie sam trochę traktujesz to Pi z przymrużeniem
    oka. Ale dobrze. Zauwazyłem, że interesujesz się cyklami, czy potrafiłbyś mi
    w miarę ścisły sposób zdefiniować czym jest cykl (do tej pory spotałem się z
    definicją będąca twierdzeniem, np. "cykl jest bo wszyscy go widzą"). Ale co
    to cykl?