  • 1. Data: 2009-11-03 10:02:09
    Temat: Szewc , co chodzi w butach
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Tarcza antykorupcyjna chroni, ale naszych polityków i samorządowców,
    którym ustawa o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy w tym
    procederze nie przeszkodzi. Za to problem mają zwykli obywatele - wytyka
    "Puls Biznesu", powołując się na opinie bankowców.

    Od dwóch tygodni - czyli od wejścia w życie noweli ustawy o
    przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy - autokomisy muszą raportować
    każdą większą transakcję, a banki - brać pod lupę konta osób publicznych
    z zagranicy. O krajowych politykach i samorządowcach Ministerstwo
    Finansów zapomniało - akcentuje gazeta
    > O krajowych politykach i samorządowcach Ministerstwo Finansów zapomniało -
    > akcentuje gazeta

    taaa, kruk krukowi oka nie wykole.
    Duch

  • 3. Data: 2009-11-03 16:13:17
    Od: "Glaca" <g...@h...com>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zagranicy. O krajowych politykach i samorządowcach Ministerstwo Finansów

    Tak, biednemu zawsze wiatr w oczy, nóż w placy i huj w dupę.

  • 4. Data: 2009-11-03 16:46:21
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Glaca <g...@h...com> napisał(a):

    > Tak, biednemu zawsze wiatr w oczy, nóż w placy i huj w dupę.

    Nie zawsze. Biedny jestem, ale dwóch ostatnich rzeczy nie doświadczyłem.

    kc