  • 1. Data: 2009-06-22 16:15:30
    Temat: Szukam pracowników poszkodowanych przez Bank Millennium S.A.
    Od: Maurycy Piec-Bocheński <m...@g...com>

    Witam,

    poszukuję kontaktu z osobami, które pracowały (bądź pracują nadal) w
    Banku Millennium S.A. i w trakcie tej pracy doświadczyły szykan ze
    strony pracodawcy: zaniżenia wynagrodzenia, zaniżenia bądź
    niewypłacenia premii, mobbingu, zmuszania do pracy w godzinach
    nadliczbowych itp.

    Wystąpiłem do Sądu Pracy z pozwem przeciwko temu pracodawcy i są duże
    szanse wygrania procesu. Chciałbym uzyskać od Was kilka informacji, w
    zamian pomogę w ewentualnym napisaniu pozwu przez Was. Mam opinię
    Państwowej Inspekcji Pracy, że ich kontrola potwierdziła, że
    wspomniane praktyki były stosowane. Oczywiście, zapewniam anonimowość.

    Kontakt: m...@g...com

    MP-B

  • 2. Data: 2009-06-22 17:02:48
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 09:15:30 -0700 (PDT), Maurycy Piec-Bocheński
    napisał(a):

    > Witam,
    >
    > poszukuję kontaktu z osobami, które pracowały (bądź pracują nadal) w
    (...)

    Nie boisz się? Przecież jesteś już trupem - to mafia, nie wybaczą ci...

    ;)

    T.