  • 1. Data: 2011-04-27 21:45:52
    Temat: Szwindel: Anatomia kryzysu
    Od: Marek <d...@z...eu>

    Sądzę, że aktywnych "grupowiczów" może zainteresować poniższy film
    http://www.youtube.com/watch?v=HEZL9iZf1ho&feature=y
    outu.be

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-04-27 22:05:10
    Temat: Re: Szwindel: Anatomia kryzysu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Marek napisał(a) :
    > Sądzę, że aktywnych "grupowiczów" może zainteresować poniższy film
    > http://www.youtube.com/watch?v=HEZL9iZf1ho&feature=y
    outu.be

    Oglądać 2 godziny niewiadomoczego? Bo polecił "Marek"? Żartujesz.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2011-04-27 23:32:12
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ipa3v5$p31$1@news.onet.pl...

    outu.be

    > Oglądać 2 godziny niewiadomoczego? Bo polecił "Marek"? Żartujesz.

    Przelecialem wyrywkowo kilka sekwencji i nie natrafilem na nic "odkrywczego"
    ogolnie mozna by to strescic jako ... hmm
    retrospekcje powstania banki spekulacyjnej na rynku nieruchomosci w usiach
    i jej wplyw na kraje 2-3 swiata, No a ile kto na tym zarobil to juz mnie
    mniej interesuje.
    Zawsze ktoś zarabia czyims kosztem (zazw. biedniejszego, mniej cwanego czy
    glupszego,
    a czesto glupszego bo biedniejszego - wiedza to inwestycja, a ta kosztuje
    Tak bylo jest i pewnie bedzie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-04-28 01:58:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    LOL
    Dobre.

    --
    Maciej Bójko

  • 5. Data: 2011-05-02 07:50:18
    Od: " ąćęłń" <j...@W...gazeta.pl>

    Dobre.
    Warto obejrzeć.
    Fakt, ze trochę długie.
    Kończymy z jeszcze bardziej utwierdzonym przekonaniem o hipokryzji pewnych
    państw i narodów wybranych.
    Takie Krosno sprzedawało szkło do krajów arabskich, to ma za swoje ;-)

    -----