  • 11. Data: 2003-02-21 16:17:05
    Temat: Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Klaus" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b34rp8$pv4$1@inews.gazeta.pl...

    > Przyznaje ze nie bardzo Was rozumiem... Co Was powstrzymuje od zmiany
    banku ?
    > Lepiej pozno niz wcale. Tez mialem kiedys konto w Telepekao 24 ale od
    kiedy
    > na rynek weszly lepsze produkty po prostu je zamknalem i otworzylem konto
    > banku ktory nie podklada mi klod pod nogi a w dodatku jest o wiele
    tanszy...
    > Klaus

    to gdzie radzisz ?
    moim zdaniem nie jest tak kiepsko
    ( w marmurowcu e-busines to byly faktyczne jaja )

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2003-02-21 17:09:49
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Klaus <k...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > 24 ale od kiedy na rynek weszly lepsze produkty po prostu je
    > zamknalem i otworzylem konto w banku ktory nie podklada mi klod pod

    Dla mnie sama cena prowadzenia rachunku nie ma większego znaczenia
    6 zł, 8 zł, 12 zł czy 15 zł miesięcznie - to są gorsze.

    Trzymanie rachunku w CBE Banku Pekao SA ma dla mnie wciąż kilka zalet:

    1. Oddziały Banku Pekao SA są praktycznie wszędzie,
    w tym niedaleko mojego domu i niedaleko firmy.
    2. W kasie każdego takiego odziału mogę wpłacić dowolną sumę
    - bezpłatnie.
    3. Większość pracowników firmy ma konta też w Banku Pekao SA
    (w tym ja sam, swoje prywatne-operacyjne - też mam w CBE)
    w związku z tym przelewy wynagrodzeń są w miarę sprawne.
    4. Przelewy są stosunkowo tanie (0,1%).
    5. Interfejs internetowy Omegi jest bardzo funkcjonalny
    i estetyczny. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.
    Jest tam wszystko, czego potrzebuję i jest to zorganizowane
    w sposób logiczny i intuicyjny. W przeciwieństwie do
    innych banków, których interfejsy widziałem, np. mam też
    eMax w mBanku i uważam, że interfejs jest amatorski.
    6. Dzięki tokenowi w prosty sposób mogę w sposób bezpieczny
    robić przelewy gdziekolwiek. Prawdę mowiąc nie wyobrażam
    sobie fatygowania się za każdym razem z jakimiś zdrapkami
    czy hasłami jednorazowymi.

    Mam też nadzieję, że kiedyś w końcu Bank wprowadzi karty IKM
    i wypukłe Visy Business typu charge do tego rachunku. Wówczas
    to konto będzie dla mnie praktycznie idealne, nawet jeżeli
    prowizja VB będzie wynosiła 1,5%.

    Wszystkie w/w zalety są istotne dla mnie, ale chyba
    naistotniejsza jest ta, że moje własne konto też mam w CBE.
    A jakie są zalety i wady Banku Pekao SA dla mnie jako klienta
    indywidualnego - to juz zupełnie inna bajka.

    --
    Tomek

  • 13. Data: 2003-02-21 17:46:27
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Tomasz Nowak napisał:

    > Trzymanie rachunku w CBE Banku Pekao SA ma dla mnie wciąż kilka zalet:
    [...]
> [...]
    > robić przelewy gdziekolwiek. Prawdę mowiąc nie wyobrażam
    > sobie fatygowania się za każdym razem z jakimiś zdrapkami

    O, z naciskiem na punkt 5. Ja po prostu lubię grzebać
    w moim koncie.

    Szy.

  • 14. Data: 2003-02-23 12:17:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości

    > 5. Interfejs internetowy Omegi jest bardzo funkcjonalny

    Hehe... to zeby znalezc mniej funkcjonalny bedziesz musial sie niezle
    natrudzic ;).

    > innych banków, których interfejsy widziałem, np. mam też
    > eMax w mBanku i uważam, że interfejs jest amatorski.

    Hm... moze dla takiego profesjonalisty...

    > 6. Dzięki tokenowi w prosty sposób mogę w sposób bezpieczny
    > robić przelewy gdziekolwiek. Prawdę mowiąc nie wyobrażam
    > sobie fatygowania się za każdym razem z jakimiś zdrapkami
    > czy hasłami jednorazowymi.

    Czyzby tokeny Pekao w ramach wygody dla uzytkownika generowany juz tylko
    jedno haslo? ;)

    > Mam też nadzieję, że kiedyś w końcu Bank wprowadzi karty IKM
    > i wypukłe Visy Business typu charge do tego rachunku. Wówczas
    > to konto będzie dla mnie praktycznie idealne, nawet jeżeli
    > prowizja VB będzie wynosiła 1,5%.

    Faktycznie Twoje wymagania nie sa wygorowane. Ja zlozylem dyspozycje
    zamkniecia rachunku w listopadzie 2001, w kwietniu 2002 moglem ciagle sie
    logowac, a w grudniu 2002 bank przyslal mi listem poleconym informacje, ze
    nie moga zamnac mojego rachunku ;). Do tej pory nie wiem czy zostal
    zamkniety, ale szczerze mowiac juz mnie to nie obchodzi. Ja ze swej strony
    zrobilem wszystko co do mnie nalezalo.

    Maciej

  • 15. Data: 2003-02-23 12:26:10
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > sie logowac, a w grudniu 2002 bank przyslal mi listem poleconym
    > informacje, ze nie moga zamnac mojego rachunku ;).

    Hehe, jakie było tego uzasadnienie? :)

    --
    Tomek

  • 16. Data: 2003-02-24 09:24:39
    Od: "Klaus" <k...@N...gazeta.pl>

    Piotr W <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > to gdzie radzisz ?
    > moim zdaniem nie jest tak kiepsko
    > ( w marmurowcu e-busines to byly faktyczne jaja )

    To zalezy gdzie mieszkasz (tzn jaki bank masz najblizej). Dla mnie idealna
    kombinacja to mBank + LGnet + Volkswagen (jako f-mowe) - wszystkie z
    wyjatkiem Volkswagena sa darmowe (prowadzenie, przelewy, bankomaty). Jedyna
    oplata to 36PLN/rok za token do Volkswagena wlasnie.

  • 17. Data: 2003-02-24 09:30:17
    Od: "Klaus" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Wszystkie w/w zalety są istotne dla mnie, ale chyba
    > naistotniejsza jest ta, że moje własne konto też mam w CBE.

    Jesli tak uwazasz to rzeczywiscie powinienes zostac w Pekao :)

  • 18. Data: 2003-02-24 09:31:29
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Ja mialem to samo, tylko po "rozsynchronizowaniu" czekalem na token
    przeszlo miesiac 8-(
    W tym czasie musialem zrobic platnosci, wiec... przeszedlem na Inteligo.
    Gdyby nie to, ze w Inteligo nacisniecie "Back" powoduje natychmiastowe
    wylogowanie, co doprowadza mnie do szału (no i nie mają Maestro) -
    zrezygnowałbym z Pekao zupełnie.

    Napisałem o "rozsynchronizowaniu" w cudzysłowach, bo według mnie to jest
    jakiś problem w Banku - przez parę lat nie słyszało się o takim
    zjawisku, po czym występuje ono nagminnie. W dodatku ja miałem tak, że
    token przestał autoryzować, a następnie po paru tygodniach zaczął. Od
    tego momentu działał przez jakiś czas, po czym znowu przestał.
    Mi to wygląda na jakąś nową wersję softu autoryzacyjnego, która jest
    bardziej rygorystyczna od poprzedniej.

    Ohm

  • 19. Data: 2003-02-25 10:34:10
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 20 Feb 2003 12:59:23 +0100, zalogowany <z...@g...pl> wrote:

    >EEE...to ja miałem lepiej. Poprosiłem o pożyczke w eurokoncie. I co?
    >Pech chciał że pani której dostarczylem wymagane dokumenty o
    >zatrudnieniu i kartę informacyjną wysłała do Łodzi ale gdzieś po drodze
    >moja przesyłka zaginęła:-) Poważnie. Dokumenty o mnie, pełna informacja
    >zagubiła się. Gdzie polityka bezpieczeństwa informacji?
    >
    >A co do samego www, bardzo czesto mam informację że serwer jest
    >obciązony. Genetycznie?
    >
    >REZYGNUJĘ z PKO

    Dlaczego chcesz rezygnowac z PKO, skoro problemy miales z Pekao????

    --
    - Maciej Kulawik ----------------