  • 1. Data: 2008-10-21 12:35:19
    Temat: Tanie konto firmowe do masowych przelewów
    Od: "Sebastian" <k...@o...pl>

    Zamierzam wykonywać conajmniej klikaset przelewów miesięcznie, stąd nie
    interesują mnie oferty ze złotówką za przelew. Wolę stałą opłatę za
    prowadzenie konta i darmowe przelewy. Nie chcę jednak konta w Multibanku ani
    mBanku.

    Czy możecie mi coś doradzić?

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2008-10-21 12:41:40
    Temat: Re: Tanie konto firmowe do masowych przelewów
    Od: k...@o...pl

    > Zamierzam wykonywać conajmniej kilkaset przelewów miesięcznie, stąd nie
    > interesują mnie oferty ze złotówką za przelew. Wolę stałą opłatę za
    > prowadzenie konta i darmowe przelewy.

    słyszałem że niektóre banki (tylko nie pamiętam które) mają specjalne
    oprogramowanie do nadawania masowych przelewów i że nie trzeba pojedynczo
    zatwierdzać każdej operacji kolejnym hasłem jednorazowym.

    czy to jest drogi luksus? Warto go wykupić? Czy bardziej opłaca się
    pomęczyć z hasłami jednorazowymi?

  • 3. Data: 2008-10-21 13:14:58
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Sebastian pisze:
> [...]
    > interesują mnie oferty ze złotówką za przelew. Wolę stałą opłatę za
    > prowadzenie konta i darmowe przelewy. Nie chcę jednak konta w Multibanku ani

    Może ING - przelewy przez net darmowe, przynajmniej w wyższych kontach.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 4. Data: 2008-10-21 13:37:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl>

> [...]
    > zatwierdzać każdej operacji kolejnym hasłem jednorazowym.
    >
    > czy to jest drogi luksus? Warto go wykupić? Czy bardziej opłaca się

    w Toyota Banku masz koszyk przelewów i możesz go wysłać do realizacji
    jednym kodem z tokena.
    Przelewy masz dla firmy darmowe do 1000 sztuk/miesiac - powyzej płacisz
    po 1zł/przelew
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-10-21 17:47:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W BPH tez.

    -----

  • 6. Data: 2008-10-22 08:09:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " 666"
    >W BPH tez.

    a BPH firmy mają przelewy za darmo?
    *** blad ***

  • 7. Data: 2008-10-22 13:13:40
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Masz na mysli firmy jednoosobowe?
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-10-22 14:53:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " 666"

    > Masz na mysli firmy jednoosobowe?
    > JaC

    male firmy nie muszą być jednoosobowe,
    Toyota im daje darmowe 1000 przelewow/miesiac
    to wiecej niz chcial tworca wątku, a jak jest w BPH?
    *** blad ***

  • 9. Data: 2008-10-22 16:32:07

    begin --> Tue, 21 Oct 2008 14:35:19 +0200, w
    <0...@n...onet.pl>, "Sebastian"

    VWB Direct