  • 1. Data: 2012-03-15 13:39:00
    Temat: Telefon w mBanku -- koniec ważnosci konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Co to znaczy, że konto traci ważność? Muszę doładować do tego
    dnia czy mogę później, godząc się na to, że przez jakiś czas
    nie będę mógł dzwonić? (przez jakiś czas -- czyli do czasu
    wpłacenia na to konto minut bądź złotówek)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-03-15 16:38:17
    Temat: Re: Telefon w mBanku -- koniec ważnosci konta
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    ."Eneuel Leszek Ciszewski" wrote

> [...]
    >nie będę mógł dzwonić? (przez jakiś czas -- czyli do czasu
    >wpłacenia na to konto minut bądź złotówek)

    Standardowo, +30 dni tylko przychodzące:

    Doładowania realizowane są za pomocą dowolnych płatności on-line.

    5 PLN doładowania to 60 dni na usługi wychodzące oraz 90 dni na usługi
    przychodzące.

    Okresy Ważności konta do 180/210 dni (usługi wychodzące/przychodzące)

    Tabela okresów ważności konta po doładowaniu
    Kwota Doładowania Okres ważności na połączenia wychodzące Okres
    ważności na połączenia przychodzące
    5 - 49 PLN 60 dni 90 dni
    50 - 500 PLN 180 dni 210 dni

    Przy kilku zasileniach np. za 50 PLN, a później za 5 PLN - zawsze brany jest
    pod uwagę korzystniejszy dla Klienta czas Ważności konta

  • 3. Data: 2012-03-15 16:50:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" jjt5tt$7ri$...@i...gazeta.pl

    > Standardowo, +30 dni tylko przychodzące:

    Zapytam inaczej:

    -- nie stracę mego numeru telefonu, jeśli nie zasilę
    konta przez najbliższy tydzień ani minutami
    darmowymi, ani złotówkami?

    Zwłoka jest mi potrzebna do testowania mojej nowej sytuacji.
    Nie zamierzam ani rozstawać się z mBankiem, ani tym bardziej
    z moim numerem telefonu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-03-15 23:40:33
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jjt6kj$5em$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Zwłoka jest mi potrzebna do testowania mojej nowej sytuacji.
    > Nie zamierzam ani rozstawać się z mBankiem, ani tym bardziej

    Oj chyba lubisz miec pod gorke ;)
    W playfresh doladowujesz za piatala i masz ROK na jego wydanie
    - bez zadnych fajansiarskich blokad.
    Pomine juz ze za te 5 zeta mozesz miec 100 minut w sieci i na stacjonarki.
    O innych "bonusach" nie bede sie tu rozpisywal - NTG.
    To juz wiesz czemu m.in zlewam sluchawke w mbanku i te 50 min ;)

  • 5. Data: 2012-03-16 00:21:09
    Od: "misio_m" <m...@o...pl>

> [...]
    > O innych "bonusach" nie bede sie tu rozpisywal - NTG.
    > To juz wiesz czemu m.in zlewam sluchawke w mbanku i te 50 min ;)

    taa a mozesz rozwinac? Bo szukalem info na stronie playa nt tego co piszesz
    i nic takiego nie znalazłem.
    Chodzi mi to te 100min na stacjonarki po doładowaniu za 5 zeta.

  • 6. Data: 2012-03-16 06:48:37
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 16.03.2012 misio_m <m...@o...pl> napisał/a:

    > taa a mozesz rozwinac? Bo szukalem info na stronie playa nt tego co piszesz
    > i nic takiego nie znalazłem.
    > Chodzi mi to te 100min na stacjonarki po doładowaniu za 5 zeta.

    http://lmgtfy.com/?q=play+fresh+100+minut+na+stacjon
    arne&l=1

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 7. Data: 2012-03-16 07:19:05
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@n...com> napisał w wiadomości

    > http://lmgtfy.com/?q=play+fresh+100+minut+na+stacjon
    arne&l=1

    No Dzieki - chyba bardziej "obrazowo" bym nie odpowiedzial ;)

  • 8. Data: 2012-03-16 08:55:55
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > taa a mozesz rozwinac? Bo szukalem info na stronie playa nt tego co
    > piszesz i nic takiego nie znalazłem.
    > Chodzi mi to te 100min na stacjonarki po doładowaniu za 5 zeta.

    Ładujesz 5 zł, potem wysyłasz kod *111*34*1# i już. Niestety, 5 zł
    zostaje wessane. Tylko niektóre funkcje w PF działają na zasadzie "zjeść
    ciasteczko i mieć ciasteczko", ta akurat nie.
    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2012-03-16 10:47:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" jjuv6q$cun$...@i...gazeta.pl

    > Ładujesz 5 zł, potem wysyłasz kod *111*34*1# i już. Niestety,
    > 5 zł zostaje wessane. Tylko niektóre funkcje w PF działają na
    > zasadzie "zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko", ta akurat nie.

    Czyli ładuję 5 złotych i mam 100 minut na rok?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-03-16 10:52:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jjv5om$4e6$...@i...gazeta.pl

    > "Grzexs" jjuv6q$cun$...@i...gazeta.pl

    > Czyli ładuję 5 złotych i mam 100 minut na rok?

    Otworzyło się wreszcie.

    W pakiecie 100 minut do Play i na stacjonarne rozmawiasz
    za 5 gr/min z numerami stacjonarnymi i wszystkimi w sieci Play

    To dla mnie żadna korzyść.

    Jak włączyć pakiet?
    wybierz i zatwierdź na klawiaturze telefonu kod: *111*34*1#, lub
    wybierz na klawiaturze kod: *111#, a następnie w sekcji "Usługi"
    wybierz odpowiedni pakiet, lub zaloguj się na stronie Play24
    i wybierz odpowiedni pakiet w zakładce Usługi, lub odwiedź
    Salon Play i poproś sprzedawcę o włączenie wybranej usługi

    Pakiet zostanie włączony w ciągu 24 godzin od momentu aktywacji
    i będzie ważny przez kolejne 30 dni.
    Koszt pakietu wynosi 5 zł.
    Pakiet dostępny dla Użytkowników oferty Play Fresh oraz oferty Lubię to!

    Ja tu widzę 30 dmi. Jednak w mBanku mam 60 di za 5 złotych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'