-
1. Data: 2011-05-31 10:57:46
Temat: Teleserwisowe dbNieporozumienie
Od: "Q" <n...@s...pl>
Zapytalem (mailowo, bo easynet lezal) o dane wymagane do przelewu przez
Teleserwis.
Odpowiedz nie przychodzila a easynet juz wstal wiec wyslalem to samo
zapytanie "z konta".
Po jakims czasie przyszly odpowiedzi na oba (te same) zapytania:
Odp. A: "Zwracamy również Pańską uwagę, iż zapisany szablon przelewu w
easyNet, przyspieszy czas wykonania przelewu [...]"
Odp. B: "Jednocześnie informuję, że szablony utworzone w systemie EasyNET
nie są dostępne dla Konsultanta przyjmującego telefoniczną dyspozycję
przelewu [...]"
Ktos z Was robil przelew przez Teleserwis?
Czy zamiast dyktowania nr konta, imienia, nazwiska, adresu,
tytulu i kwoty przlewu mozna im powiedziec "szablon czynsz",
ew. "kontrahent czynsz, kwota 1200zl"?