eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTeleserwisowe dbNieporozumienie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2011-05-31 10:57:46
    Temat: Teleserwisowe dbNieporozumienie
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Zapytalem (mailowo, bo easynet lezal) o dane wymagane do przelewu przez
    Teleserwis.
    Odpowiedz nie przychodzila a easynet juz wstal wiec wyslalem to samo
    zapytanie "z konta".
    Po jakims czasie przyszly odpowiedzi na oba (te same) zapytania:

    Odp. A: "Zwracamy również Pańską uwagę, iż zapisany szablon przelewu w
    easyNet, przyspieszy czas wykonania przelewu [...]"

    Odp. B: "Jednocześnie informuję, że szablony utworzone w systemie EasyNET
    nie są dostępne dla Konsultanta przyjmującego telefoniczną dyspozycję
    przelewu [...]"

    Ktos z Was robil przelew przez Teleserwis?

    Czy zamiast dyktowania nr konta, imienia, nazwiska, adresu,
    tytulu i kwoty przlewu mozna im powiedziec "szablon czynsz",
    ew. "kontrahent czynsz, kwota 1200zl"?

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1