  • 21. Data: 2004-02-04 11:04:26
    Temat: Re: Tensor, AMRA nie musi szczekać :)))
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    KK wrote:

    > To ja jestem wyjątkiem potwierdzającym regułę :)))))

    Roznie moze byc ;-). Mogli mi nagadac prewencyjnie marketingowych bzdur
    w cufie, zebym sie nie chcial gdzies zrefinansowac :))). W koncu dla
    nich to skarb ci klienci z najdrozszymi kredytami :)).

    > Poza tym trochę
    > mylisz pojęcia. To właśnie mechanizm bilansujący jest dla klasycznego
    > MultiPlanu. A WWJ to po prostu rachunek z kredytem. Zatem obydwa
    > produkty korzystają z mechanizmu bilansującego (w PLN oczywiście!).

    A byc moze, byc moze. Nie zwracam uwagi na to, jak ktos cos nazwal, ale
    na to jak to dziala. A z punktu widzenia efektywnego kosztu jego
    utrzymania WWJ dziala tak samo jak Multiplan z bilansowaniem. :)

    marekz

  • 22. Data: 2004-02-04 11:17:26
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > A byc moze, byc moze. Nie zwracam uwagi na to, jak ktos cos nazwal, ale
    > na to jak to dziala. A z punktu widzenia efektywnego kosztu jego
    > utrzymania WWJ dziala tak samo jak Multiplan z bilansowaniem. :)

    WWJ ma dla mnie dwie podstawowe zalety. Umożliwia karencję spłaty dokładnie
    wg mojegu uznania - a to może być potrzebne kiedy po zakupie mieszkania
    chcemy je jeszcze z bieżącej pensji wyposażyć i spłacać tylko odsetki.
    Druga - to oczywiście to, że kredyt możemy wziąć na 20 lat (łatwiej go
    dostać) i bez problemów spłacić np w 10. To jest oczywiście możliwie w wielu
    innych bankach (choć może nie tak prosto jak przy WWJ, ale oczywiście nie
    jest to unikatowość WWJa). Mnie przekonuje właśnie argument nr 1.

    Pozdrawiam
    KK

  • 23. Data: 2004-02-04 12:26:44
    Od: t...@p...onet.pl

    > Michał, grunt, że rynek udowodnił, że może być tak jak pisaliśmy. Jeśli ktoś
    > nie ma honoru...

    Chodzi oczywiście o tensora1

    > to nawet cała jego wiedza i fachowość nie pomaga by nie być
    > odebranym przeze mnie niesmacznie. A szkoda... :)))

    A dlaczego szkoda. Tacy jak on (tensor1) nie są potrzebni na grupie. Tylko
    niepotrzebnie mącą i utrudniają niektórym ZAWODOWCOM ich pracę. Nie dotyczy to
    oczywiście Kolegi KK ani niezwykle przeze mnie ceniowego Kolegi Amry.

    > KK

    Pozdrowienia Tensor1

  • 24. Data: 2004-02-04 13:04:27
    Od: "Marian K." <m...@o...pl>

    > Bardzo dziękuje. Zauważ, że minimalna stopa została obnizona o 0,6% zaś
    > maksymalna tylko o 0,3%.

    Zaź środkowa 0,7% (7,5% - 6,8%)

    Pozdrowienia :)

  • 25. Data: 2004-02-04 13:06:19
    Od: "Marian K." <m...@o...pl>

    Przepraszam za literówkę.

  • 26. Data: 2004-02-04 13:07:34
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    dotyczy to
    > oczywiście Kolegi KK ani niezwykle przeze mnie ceniowego Kolegi Amry.

    Tensor, nikt Ci nie odbiera wiedzy i wkładu w grupę. Ale - miałeś
    odszczekać - nie odszczekałeś. Po prostu sam się dyskredytujesz - i tyle.

    KK