  • 11. Data: 2009-03-12 20:42:40
    Temat: Re: Teoretycznie o kryzysie, czyli co wtedy robić?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "M" <S...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:gpbmot$bro$1@news.task.gda.pl...
    > Kupic ziemie rolna.Ale nie w Europie.

    W Etiopii

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-03-12 20:43:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gpbopr$1tq$1@news.onet.pl...
    > Jesli bedzie inflacja to gielda tez bedzie rosla, a najlepsze spolki beda
    > rosly szybciej. Wystarczy wiec kupowac te najlepsze spolki aby jeszcze
    > zarobic.
    >
    > ps. dla potrzeb postu najlepsze=najszybciej rosnace

    Czyli w latach 90-tych należało kupować Universal. :-)

  • 13. Data: 2009-03-12 21:21:39
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Czyli w latach 90-tych należało kupować Universal. :-)

    I wiedziec kiedy sprzedac. Narazie szukam danych, zapuszcze moj system na
    tym.

  • 14. Data: 2009-03-12 21:23:08
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    >
    > I wiedziec kiedy sprzedac. Narazie szukam danych, zapuszcze moj system na
    > tym.

    Sprzedałem w końcu, jak już się OS zakończyła, popamiętałem... :-]

  • 15. Data: 2009-03-12 22:22:02
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    > Sprzedałem w końcu, jak już się OS zakończyła, popamiętałem... :-]

    A masz gdzies dane historyczne? Z uwzglednieniem splitow, pp czy co tam
    jeszcze bylo.
    Dzieki,

  • 16. Data: 2009-03-12 22:24:25
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    Karol Y pisze:
    > Witam, tak teoretyzując tylko, młody jeszcze jestem i tak się zastanawiam.
    >
    > - przychodzi hiperinflacja, co zrobić z oszczędnościami? Wypłacić,
    > trzymać, przewalutować?
    >
    > - banki zaczynają padać, uciekać w żywą gotówkę (jeżeli jeszcze
    > możliwe), przelać do innego / najpewniejszego banku, zainwestować szybko
    > w coś?
    >
    > Oczywiście zakładam, że nic takiego się u nas nie stanie, ale gdybym był
    > Argentyńczykiem to co byście radzili? :-)

    podobno złoto się nadaje ;)
    http://tiny.pl/b19f

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-03-12 22:32:25
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    >
    > A masz gdzies dane historyczne? Z uwzglednieniem splitow, pp czy co tam
    > jeszcze bylo.

    W głowie mam. W górę, potem coraz szybciej, potem 3 dni oferta kupna, czyli
    10% w górę, aż na trzy razy oferta sprzedaży. Bogaty we wrażenia tydzień.
    :-D