  • 11. Data: 2011-06-15 21:07:07
    Temat: Re: Teoretyczny paradoks
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > A nie wydaje Ci się, ze róznica bierze się stąd, ze oni odrózniają kule a
    > Ty nie. Weź sobie przypadek 2 białe i 3 czarne
    > Jakgbyś ponumerował kule to CCCBB to nie będzie jednym przypadekiem ale
    > 3!*2! przypadków. (np. C1C2C3B1B2 jest rózne od C2C1C3B1B2)
    > Tak tylko rzuciłem pomysłem. Nie sprawdzałem czy to naprawdę o to chodzi.

    Na pewno nie chodzi o rozróżnianie kul, bo to nie ma sensu.
    Nie wiem skąd ta różnica. Wydaje mi się, że czegoś nie uwzględniam,
    bo w kilku przypadkach w tabelce są wyniki ciut wyższe od moich.
    Może oni w niektórych sytuacjach wcześniej kończą grę ?!
    Na razie nie mam siły nad tym myśleć.

    pozdr.
    sys29