  • 1. Data: 2003-05-07 14:49:22
    Temat: Teraz Co???
    Od: l...@o...pl

    OK mam juz kredyt w 3 banki, karty kredytowy nie płacony i juz nie zarabiam
    tyle zy by dac rady płacic kazdy osobno. Czy jest jakiesz bank ktory
    oferuje "consolidation of debts" w Warszawie?

  • 2. Data: 2003-05-07 18:24:27
    Temat: Re: Teraz Co???
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    l...@o...pl wrote in news:57e3.00000c41.3eb91cf1@newsgate.onet.pl:

    /ciach.../

    > Czy jest jakiesz
    > bank ktory oferuje "consolidation of debts" w Warszawie?

    Moze te linki w czyms pomoga :

    GE:
    http://direct.money.pl/GEBM/konsolidacyjny.html
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/profil/?p
    rodukt_id=8256

    BPHPBK :
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/profil/?p
    rodukt_id=9173

    Sprawdz tez bezposrednio na stronach tych bankow.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-05-07 18:26:48
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    l...@o...pl napisał(a):

    > OK mam juz kredyt w 3 banki, karty kredytowy nie płacony i juz nie zarabiam
    > tyle zy by dac rady płacic kazdy osobno. Czy jest jakiesz bank ktory
    > oferuje "consolidation of debts" w Warszawie?

    BPHPBK oferuja kredyta konsolidacyjna ale zabezpieczona nieruchomościa. No
    ale jak się ma nieruchomość to można też pomyśleć o jakiejś pożyczce
    hipotecznej np. w PKO BP czy BGŻ ale to zabawa w duże kwoty kredytu. Zależy
    ile wynosi łączna kwota zobowiązań. Bez nieruchmości raczej trudno będzie
    taki kredyt uzyskać.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 4. Data: 2003-05-07 22:00:54
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > OK mam juz kredyt w 3 banki, karty kredytowy nie płacony i juz nie
    zarabiam
    > tyle zy by dac rady płacic kazdy osobno. Czy jest jakiesz bank ktory
    > oferuje "consolidation of debts" w Warszawie?
    -----------
    Popytaj w MultiBanku, może WWJ (zabezpieczenie w postaci hipoteki) by ci
    spasował. % bardzo konkurencyjne.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-05-08 19:13:40
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    Czy jest jakiesz bank ktory oferuje "consolidation of debts" w Warszawie?

    Moze to nie bank, ale zobacz www.expander.pl

    pzdr
    Habier