-
1. Data: 2015-12-08 18:59:53
Temat: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: koziołek M. <j...@g...com>
Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin Banku.
Mam wrażenie , że to taki polski bank jak w filmie Vabank. Tato dywersyfikował swoje
oszczędności w różnych bankach i w innych nie ma żadnego problemu. Najczęściej
procedura trwa około tygodnia lub np. w krokodylu wypłacili kase od reki. Życzę
Getinowi wszystkiego najlepszego z takim podejściem do klienta.
-
2. Data: 2015-12-08 19:20:36
Temat: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 18:59:57 UTC+1 użytkownik koziołek M. napisał:
> Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od >Getin
Banku. Mam wrażenie , że to taki polski bank jak w filmie Vabank. Tato
>dywersyfikował swoje oszczędności w różnych bankach i w innych nie ma żadnego
>problemu. Najczęściej procedura trwa około tygodnia lub np. w krokodylu >wypłacili
kase od reki. Życzę Getinowi wszystkiego najlepszego z takim >podejściem do klienta.
Z tego co napisałeś nic nie wynika. Rozwiń temat
-
3. Data: 2015-12-08 23:42:57
Temat: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
koziołek M. wrote:
> Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin
Banku. Mam wrażenie , że to taki polski bank jak w filmie Vabank. Tato dywersyfikował
swoje oszczędności w różnych bankach i w innych nie ma żadnego problemu. Najczęściej
procedura trwa około tygodnia lub np. w krokodylu wypłacili kase od reki. Życzę
Getinowi wszystkiego najlepszego z takim podejściem do klienta.
>
Jakie dokumenty złożyłeś w banku?
-
4. Data: 2015-12-09 12:23:47
Temat: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: m...@g...com
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 18:59:57 UTC+1 użytkownik koziołek M. napisał:
> Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin
Banku. Mam wrażenie , że to taki polski bank jak w filmie Vabank. Tato dywersyfikował
swoje oszczędności w różnych bankach i w innych nie ma żadnego problemu. Najczęściej
procedura trwa około tygodnia lub np. w krokodylu wypłacili kase od reki. Życzę
Getinowi wszystkiego najlepszego z takim podejściem do klienta.
przecież funkcjonuje prawo spadkowe
bank musi go przestrzegać ---napisz cos więcej
-
5. Data: 2015-12-09 13:56:25
Temat: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: koziołek M. <j...@g...com>
>
> przecież funkcjonuje prawo spadkowe
>
> bank musi go przestrzegać ---napisz cos więcej
Bank nie kwestionuje moich dokumentów, zresztą inne banki wypłacają bez problemu.
Chodzi o przeciąganie sprawy ile się da, a to trzeba wypełnić kolejny wniosek . biuro
prawne musi mięć czas do namysłu lub ktoś jest na urlopie. Takie kopanie się z
koniem, szkoda słów. Mnie zniechęcili do siebie, ja na pewno tam rachunku nie będę
miał, a Was przestrzegam.
-
6. Data: 2015-12-09 13:58:13
Temat: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dnia 09.12.2015 koziołek M <j...@g...com> napisał/a:
> Bank nie kwestionuje moich dokumentów, zresztą inne banki wypłacają bez problemu.
Chodzi o przeciąganie sprawy ile się da
Niestety, też spotkałem się z takim podejściem.
Dlatego też klony Pana Leszka omijam i innym odradzam
z nimi kontakt.
--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
7. Data: 2015-12-09 18:07:51
Temat: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
W Mille jest właściwie tak samo, przynajmniej przy więcej niż jednym spadkobiercy.
Wyślij Getinowi pisemne wezwanie do wypłaty środków, z odsetkami ustawowymi od
pierwszego dnia złożenia przez Ciebie wniosku. A później wezwanie do zapłaty odsetek
ustawowych "dziennie .... zł".
-----
> Chodzi o przeciąganie sprawy ile się da, a to trzeba wypełnić kolejny wniosek .
biuro prawne musi mięć czas do namysłu lub ktoś jest na urlopie Takie kopanie się z
koniem, szkoda słów. Mnie zniechęcili do siebie, ja na pewno tam rachunku nie będę
miał, a Was przestrzegam.
-
8. Data: 2015-12-11 23:45:58
Temat: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>
Złóż reklamację za pomocą KNF, odpowiedź będzie w ciagu 2 dni-jeśli nie to
daj znać tu na grupie.
--
pozdrawiam, wromek
-
9. Data: 2015-12-18 04:20:17
Temat: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"koziołek M." e...@g...co
m
: Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin
Banku.
A ja usiłuję wyjaśnić, że Getin podpisał ze mną umowę w maju, choć kuriera wysłał
w kwietniu. Moim zdaniem pracują tam ludzie kształceni do denerwowania klientów
i osłabiania pozycji banku -- dywersanci.
Co mnie wiąże z bankiem? Widzimisie dziecka_neostrady kształconego do niszczenia
pozycji banku czy podpis na papierowej umowie?
Problem był wyjaśniany już trzykrotnie, ale nadal pozostaje niewyjaśniony, choć
dwukrotnie ,,pracownicy'' Getin uznali że jednak współpraca rozpoczęła się pod
koniec maja... Oczywiście chodzi o pieniądze. Za każdy razem trzeba stracić masę
czasu na ,,rozmowę'' z człowiekiem zdecydowanie nastawionym na marnowanie czasu...
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
10. Data: 2015-12-18 13:24:20
Temat: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Eneuel Leszek Ciszewski" n4vu1o$dco$...@n...news.atman.pl
> Co mnie wiąże z bankiem? Widzimisie dziecka_neostrady kształconego do niszczenia
> pozycji banku czy podpis na papierowej umowie?
Wprawdzie nie doszedłem do porozumienia, ale otrzymałem brakujące 50 złotych.
Jeśli bym otrzymał nadmiarowe (bo na to niestety zanosi się) dam znać.
Odpowiedź na wiadomość z dnia 18.12.2015
18.12.2015
Witam,
w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2015-12-18 o treści:
" Umowa została podpisana w maju. 27 maja dostałem potwierdzenie m@ilem o
aktywacji konta."
Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że sprawa została
zakwalifikowana
jako reklamacja i zarejestrowana pod nr 2015/55521. Odpowiedź zostanie udzielona
w możliwie
najkrótszym terminie, maksymalnie w ciągu 30 dni licząc od dnia następującego po
dniu wpływu.
Z wyrazami szacunku
Edyta Przybylska
18.12.2015 - PRZELEW PRZYCHODZĄCY
Getin Noble Bank SA - uznanie w promocji Aktywna Karta za 05.2015 - 2015/55521
+50,00 PLN
W maju nie było żadnych operacji. Ważne, że w sumie jest 6 razy po 50 pln.
LC