  • 21. Data: 2004-11-10 20:32:05
    Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Glenn napisał(a):

    > Ano :-)

    Ja jakoś NIE ZAMIERZAM zamawiać. Sami powinni o to zadbać. O wznowienie
    karty też trzeba się prosić?

  • 22. Data: 2004-11-10 20:32:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja jakoś NIE ZAMIERZAM zamawiać. Sami powinni o to zadbać.

    Mał rację - tyle że ja chcę korzystac z tego konta a nie sie z nimi użerać.
    I tak powiedziałam dzisiaj Vlince co o tym myślę.

  • 23. Data: 2004-11-10 20:40:36
    Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    P...@z...wbc.lu
    blin.pl,
    andy_k <a...@a...org>:

    > O, laczy na jednak cos wspolnego. ;)

    I ja sie dopisze ...

    --
    Robert

  • 24. Data: 2004-11-10 20:43:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cmttva$okm$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Mał rację - tyle że ja chcę korzystac z tego konta a nie sie z nimi
    > użerać. I tak powiedziałam dzisiaj Vlince co o tym myślę.

    Aha, no to nie tylko Ty nie lubisz dzwonic, ale pewnie i oni nie lubia, gdy
    dzwonisz ;)

    Ja przyjmuje postawe wyczekujaca. Jesli faktycznie wszystkie tokeny z 1.
    partii koncza sie w tym miesiacu, to wobec takiej skali zjawiska beda
    musieli aktywniej zadzialac.
    Akurat nie musze miec przez pare tyg. dostepu, bo konta uzywam jako
    interfejsu do bankomatow.

    --
    Robert

  • 25. Data: 2004-11-10 21:07:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik andy_k napisał:

    > Trzeba bedzie jednak zrobic to glosowanie.. :)

    Najwyzszy czas. A potem glosowanie nad pl.biznes.banki.duchy.

    Duch Fajnego Bartola

  • 26. Data: 2004-11-10 22:14:42
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    4...@i...gazeta.pl&lr=&hl=pl
    > ze stary dzialac nie bedzie w momencie wysylki nowego.

    Jeżeli chcesz to będę składał raporty dzienne ;-)
    Pogadaliśmy sobie z operatorką że nie będzie aktywować nowego tokena,
    którego wysyłkę zleca.

  • 27. Data: 2004-11-10 22:33:32
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 10 Nov 2004 23:14:42 +0100, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    >Jeżeli chcesz to będę składał raporty dzienne ;-)

    Nie mam nic przeciwko. ;)

    >Pogadaliśmy sobie z operatorką że nie będzie aktywować nowego tokena,
    >którego wysyłkę zleca.

    A widzisz my klienci uczymy ich jak ma wygladac ta procedura wymiany. ;)

  • 28. Data: 2004-11-10 22:43:48
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

> [...]
    > odpowiedzi :-) dostałam wykładnię postępowania:
    >
    > "ODP: Token
    > Treść: Szanowna Pani, w związku z upływem terminu ważności tokena prosimy
    > kontakt z konsultantem pod numerem 0 800 103 301 w celu zamówienia nowego
    > urządzenia. Nowy token jest wydawany bezpłatnie. Po otrzymaniu przesyłki z
    > nowym tokenem prosimy o odesłanie na adres banku poprzedniego tokena."
    >
    > Duży minus dla VW za brak informacji o sprawie, za opóźnienia w odpowiedzi
    > na pocztę wewn. oraz za odsyłanie na infolinię (zamiast załatwić sprawę po

    Dobrze, że mam jeszcze 9 miesięcy ważny - może coś uda im się zmienić do
    tego czasu.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko