  • 1. Data: 2009-01-14 23:17:47
    Temat: [Toyota Bank] Jakie koszty konta osobistego z karta?
    Od: "Norbert Edward Krolog" <b...@g...pl>

    Witajcie,

    Jestem zainterosowany otwarciem powyzszego produktu w Toyota Bank. Mam tylko
    problem z jego kosztami.

    Czy poza 30 zl za karte (rocznie) nalezy sie jeszcze czegos spodziewac ?
    Czy ubezpieczenia (bezpieczny portfel i bezpieczna karta) sa obowiazkowe ?
    Czy serwis SMS (5 - 10 zl miesiecznie) jest obowiazkowy ?
    Z ewentualnie jakimi innymi istotynymi oplatami powinienem sie liczyc?

    Serdecznie dziekuje za pomoc.

    Gdyby jedynym kosztem przy pasywnym korzystaniu z rachunku (sporadyczne
    wyplaty mieszczace sie w limicie oraz sporadyczne przelewy przez internet)
    bylo owe 30 zl za karte (i to tez zwracalne przy wskazanym obrocie), to
    bylby to produkt w pelni odpowiadajacy moim potrzebom.

    Pozdrawiam, nekrolog

  • 2. Data: 2009-01-15 06:20:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > bylo owe 30 zl za karte (i to tez zwracalne przy wskazanym obrocie), to
    > bylby to produkt w pelni odpowiadajacy moim potrzebom.

    oprócz karty (można z niej zrezygnować = ja nie mam) nie poniesiesz
    innych kosztów, mam konto w TBP i za nic nie płacę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-01-15 16:45:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > oprócz karty (można z niej zrezygnować = ja nie mam) nie poniesiesz innych
    > kosztów, mam konto w TBP i za nic nie płacę ;-)

    to jak to zrobić bo kolo na infolinii upiera się że takiej możliwości nie
    ma, 30zł to sporo jak się ma już takich kart całą gamę (mbank 5, wbk 1,
    polbank 2)

    wiem że w jednym banku to przerabiałem, dostałem kartę i ją zastrzegłem
    (chyba ing) i żadnej opłaty nigdy nie pobrali

  • 4. Data: 2009-01-15 18:14:16
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 15 Jan 2009 17:45:20 +0100, zlotowinfo wrote:

    > to jak to zrobić bo kolo na infolinii upiera się że takiej możliwości nie
    > ma,

    Na samym początku można było tak zrobić, teraz już nie,

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2009-01-15 21:55:19
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-15, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Na samym początku można było tak zrobić, teraz już nie,

    No bo za dużo osób tak robiło, a karta jest ciekawa, chip + wypukłość i
    dowolne ebaye i inne inszości da się nią obsłużyć. (~10 pierwszych
    płatności za ocean spowodowało że o 3 w nocy (Bo o tej płaciłem)
    dzwoniła komórka i się ktoś pytał czy to ja płaciłem).

    Teraz chyba karta jest za 0, natomiast kosztuje token.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 6. Data: 2009-01-17 11:24:02
    Od: "Norbert Edward Krolog" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> napisał(a):
    > Teraz chyba karta jest za 0, natomiast kosztuje token.

    Zgodnie z TOiP karta kosztuje 30 zl rocznie, ale oplata jest zwracana w
    przypadku wykonania transakcji na kwote 12 000 zl rocznie, przy czym chodzi
    chyba tylko o pierwszy rok (zwraca sie oplate za wydanie karty, a nie za
    kolejny rok uzytkowania).
    Token pierwszy jest bezplatny, oplate pobiera sie za "ponowne wydanie
    tokena", czyli chyba chodzi o takie sytuacje, kiedy posiadacz rachunku token
    zniszczy lub zgubi (lub zostanie mu on skradziony).

    W TOiP sa takie dziwne ubezpieczenia (bezpieczny portfel i bezpieczna karta) -
    rozumiem, ze dobrowolne oraz oplaty za serwis SMS - rozumiem, ze tez
    nieobowiazkowy (przy czym jak niekorzystasz z tego serwisu tracisz mozliwosc
    wykonania jednego z trzech przelewow z rachunku oszczednosciowego).

    W jaki sposob najsprawniej mozna zalozyc tam konto - przez formularz z ich
    strony, czy tez przez ToyPhone ?

    Pozdrawiam, nekrolog

  • 7. Data: 2009-01-17 12:49:12
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-17, Norbert Edward Krolog <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > W TOiP sa takie dziwne ubezpieczenia (bezpieczny portfel i bezpieczna karta)

    Bo to dziwny bank :p

    > W jaki sposob najsprawniej mozna zalozyc tam konto - przez formularz z ich
    > strony, czy tez przez ToyPhone ?

    Formularz z WWW, szybko zadzwonią. Tylko w danych się nie pomyl!

    Generalnie co jakiś czas dostaje od nich '5zł' jako hm jako jakiś
    prezent od ToyotaBank (nie jest to %, nie wynika z żadnego regulaminu
    czy ToIP) i nawet info linia, kazała przyjąć te 5 zł i się nie
    interesować czemu, bo nikt nie wie. Aha, środków jakoś specjalnie dużo
    tam nie mam.

    Trudno jest o jakieś usługi klasy choćby kredyt odnawialny, ot, mówią że
    nie dadzą tyle co średnie 3m wpływy i za 3 m-ce zapraszają ponownie.

    kd,

  • 8. Data: 2009-01-17 13:23:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Drewicz" <h...@w...gdzies.tam> wrote in message
    .

> [...]
    > czy ToIP) i nawet info linia, kazała przyjąć te 5 zł i się nie
    > interesować czemu, bo nikt nie wie. Aha, środków jakoś specjalnie dużo

    A czego mozna sie spodziewac po banku, ktory ponad rok nie potrafi
    odpowiedziec na reklamacje (dzis 384 dzien).

    Miesięczna premia 5 zł przez cały rok - do 01.01.2008 r.
    Wszyscy Klienci, których średnie miesięczne saldo na Twoim koncie
    (osobistym) nie było niższe niż 4000 zł i wykonywali co najmniej 4
    transakcje na koncie, na przykład przelewy z- i na konto lub płatności kartą
    debetową. Miesięczna premia 5 zł i standardowe oprocentowanie 2,5% znacznie
    podnosiło miesięczny zysk z odsetek..

    MK