  • 11. Data: 2007-04-02 07:31:08
    Temat: Re: Toyota Bank powoli startuje
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Najpierw do Ciebie zadzwonią i powiedzą, kiedy ten kurier pojawić się ma.

    do mnie zadzwonili dopiero po tym jak kurier mnie 2x nie zastał, jestem
    umówiony na dzisiaj godz. 19-20
    mam nadzieję, że kolo się pojawi

    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-04-02 15:47:32
    Od: " WojtekZ." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > do mnie zadzwonili dopiero po tym jak kurier mnie 2x nie zastał, jestem
    > umówiony na dzisiaj godz. 19-20
    > mam nadzieję, że kolo się pojawi
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    E tam z kurierami to może być raz lepiej raz gorzej, ale tutaj akurat
    trafiłem dobrze. Bez problemu mnei zlapał i wszystko ok. A są tacy kurierzy
    co do drzwi przyklejają butaprenem awizo!!! Firmy nie wymienię bo nie chcę
    być już łajzą:)

  • 13. Data: 2007-04-02 16:49:20
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jozek G." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >a jakie rachunki grupowicze pozakładali:
    >
    > Można wziąć bez karty? ale z dostępem przez internet?
    >
    > Ilee obsługa miesięczna bedzie kosztowała

    Oficjalna odpowiedz z banku mowi, ze trzeba miec karte, jak bedzie w
    praktyce to sie wyjasni

  • 14. Data: 2007-04-02 17:59:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-02 18:49, Krzysztof stwierdził, że:

    Zgodnie z wnioskiem - nie trzeba.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2007-04-02 18:01:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-02 09:31, RobertS stwierdził, że:
    > do mnie zadzwonili dopiero po tym jak kurier mnie 2x nie zastał, jestem
    > umówiony na dzisiaj godz. 19-20
    > mam nadzieję, że kolo się pojawi

    U mnie pojawił się dziś. Poinstruowałem go co mam podpisać, co on ma
    zabrać ode mnie i co ma mi zostawić :)
    Oczywiście posłużyłem się "instrukcją dla kuriera". Na dzień dobry mała
    wpadka. W kopercie, z tokenem, piękny list z informacją, że z powodu
    problemów z firmą produkującą karty zostanie ona dostarczona do 5 kwietnia.
    Dla gadżeciarzy - token ma ładne logo Toyoty (tym różni się od tego z VW
    banku).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2007-04-02 19:05:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-02 20:01, Marcin Nowakowski stwierdził, że:
    > Dnia 2007-04-02 09:31, RobertS stwierdził, że:

    Powodzenia przy aktywacji klucza, tokena i telekodu ;-)
    W każdym razie zanim skorzystałem z usługi już się poblokowałem (mimo
    podania prawidłowych danych). Brakuje też listu przewodniego, jaki daje
    np. VW bank, z informacjami o krokach postępowania w celu aktywacji
    wszystkiego.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2007-04-02 19:06:35
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Dla gadżeciarzy - token ma ładne logo Toyoty (tym różni się od tego z VW

    kurier miał być 19-20, oczywiscie przyjechal o 18.20 i "jak to Pana nie
    ma, przeciez przywiozlem przesylke?!", doreczenie wieczorne jest
    mozliwe, umowilem sie z nim na jutro - ta sama godzina
    mam nadzieje, ze jutro odbiore wreszcie te przesylke (od srody mi ja
    doreczaja)
    --

    pozdr.
    RobertS

  • 18. Data: 2007-04-02 19:09:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-02 21:06, RobertS stwierdził, że:
    > mam nadzieje, ze jutro odbiore wreszcie te przesylke (od srody mi ja
    > doreczaja)

    Daj znać, jak Ci się uda aktywować to wszystko. Ja się dziś poblokowałem
    i nikt nie wie dlaczego. Cóż, trzeba zamówić nowy Telekod.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2007-04-02 19:22:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > podania prawidłowych danych). Brakuje też listu przewodniego, jaki daje
    > np. VW bank, z informacjami o krokach postępowania w celu aktywacji

    kod mam od dawna, brakuje mi reszty, jutro sie zabiore za uruchamianie
    tego wszystkiego ;-))

    p.s.
    zastanawiam sie jak to bedzie z karta debetowa, nie zamawialem jej,
    przysla czy nie?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 20. Data: 2007-04-02 19:25:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-02 21:22, RobertS stwierdził, że:
    > kod mam od dawna, brakuje mi reszty, jutro sie zabiore za uruchamianie
    > tego wszystkiego ;-))

    Ja też, ale dziś okazało się, że nie działa ;-)

    > p.s.
    > zastanawiam sie jak to bedzie z karta debetowa, nie zamawialem jej,
    > przysla czy nie?

    Ja zamawiałem i dostałem info, że opóźni się jej dostawa :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl