  • 1. Data: 2013-11-20 19:50:15
    Temat: Toyota bank 10% moneyback za otwarcie konta
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Z kronikarskiej powinności ;)

    http://livesmarter.pl/toyota-bank-10-procent-cashbac
    ku-na-groupon/

    Miesięcznie (od grudnia 2013 do maja 2014) max można uzyskać 50 zł
    moneyback, jednak mając na uwadze przeboje niektórych grupowiczów z onym
    bankiem to nie wiem czy jest sens ;) Acha gruponów jest tylko 500 z czego
    poszło już 313.

    Xenocide

  • 2. Data: 2013-11-21 09:30:19
    Temat: Re: Toyota bank 10% moneyback za otwarcie konta
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > bankiem to nie wiem czy jest sens ;) Acha gruponów jest tylko 500 z czego

    Szybko im poszlo .... 500 gruponow - LOL

    - chyba bardziej im chodzilo o PR niz pozyskanie klientów ;)

  • 3. Data: 2013-11-21 13:15:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 21 Nov 2013 09:30:19 +0100, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:

    >Szybko im poszlo .... 500 gruponow - LOL

    "OFERTA ZOSTAŁA WYPRZEDANA
    Sprzedano już 557 !
    Oferta aktywna"

    Sprzedano 557 z 500 i wciaz aktywna, mimo ze wyprzedana?

    WAM