  • 1. Data: 2004-07-04 14:50:09
    Temat: Toyota bank, kredyt na samochod
    Od: "AD" <a...@t...pl>

    Toyota bank polska oferuje atrakcyjny kredyt dla Osob fizycznych z DG,
    jednak czytamy "Oświadczenie o wysokości przychodów i dochodów za ostatni rok i
    miesiąc przed złożeniem wniosku kredytowego."

    Co w przypadku gdy DG jest prowadzona krotcej niz rok ?

    Pzdr

  • 2. Data: 2004-07-06 11:08:47
    Temat: Re: Toyota bank, kredyt na samochod
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "AD" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rok i
    > miesiąc przed złożeniem wniosku kredytowego."
    >
    > Co w przypadku gdy DG jest prowadzona krotcej niz rok ?

    Zapytaj Toyote
    Swoją drogą - uważaj bardzo na kredyt z toyoty, co innego jest na ulotkach,
    a co innego w umowie.

    TomekS

  • 3. Data: 2004-07-06 17:10:57
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    AD wrote:

> [...]
    > miesiąc przed złożeniem wniosku kredytowego."
    >
    > Co w przypadku gdy DG jest prowadzona krotcej niz rok ?

    znajomy nie mial problemow. z tego co wiem, jak wplacisz przynajmniej
    25% ceny samochodu, to wystarczy ustne oswiadczenie o dochodach i nikt
    nie zaglada w papiery (wystarczy regon, wpis do ew., NIP). czas
    prowadzenia dzialalnosci nie ma chyba znaczenia (po prostu nie wyrywaj
    sie z ta informacja).

    jacek

  • 4. Data: 2004-07-13 14:39:55
    Od: "SelfMadeMan" <2...@g...pl>

    Użytkownik "TomekS" <t...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AD" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > rok i

    Nie wiem jak kredyt, ale warunki Leasingu maja o wiele gorsze od np. EFL.
    Lepiej uwaznie przeczytac...

    SMM