  • 11. Data: 2005-06-08 07:52:31
    Temat: Re: [Trochę OT] Czy mogę zapłacić za aukcję kartą Inteligo Visa Electron? [Pilne]
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Z tego, co wiem BidPay jest dobry, ale bardzo wolny (ok. tygodnia
    > trzeba czekać na zrealizowanie płatności).

    W moim przypadku rewelacja, najtansza opcje wybralem, a wiec 3-5dni idzie
    przekaz, doszedl w dwa dni do odbiorcy (bo mnie poinformowal o otrzymaniu),
    wiec blyskawiczna realizacja, nastepnym razem tez skorzystam z ich uslug w
    przypadku platnosci na Ebay.

    Stiwi.

  • 12. Data: 2005-06-08 08:42:49
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > otrzymaniu), wiec blyskawiczna realizacja, nastepnym razem tez skorzystam
    > z ich uslug w przypadku platnosci na Ebay.

    I po raz drugi też przekaz szedł 2 dni? Możesz mi po krótce opisać
    schemat działania? Jak to wygląda w praktyce?