  • 1. Data: 2009-04-24 12:11:26
    Temat: Trzecio krajowa Tuskokracja
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    W krajach demokratycznych jest tak:

    "Niemiecki Bundestag powołał komisję śledczą do zbadania działań rządu
    wobec zagrożonego bankructwem banku Hypo Real Estate. Politycy opozycji
    zarzucają ministerstwu finansów, że zbyt długo zwlekało z interwencją
    mającą na celu uratowanie monachijskiego banku od plajty, chociaż
    wcześniej znane były niepokojące dane nadzoru bankowego na temat
    kłopotów z płynnością instytucji"

    Zwracam uwagę na słowa "do zbadania działań rządu" i "Politycy opozycji".

    W postkomunistycznych krajach trzeciego świata, takich , jak Pomroczna,
    jest tak:

    "Jacek Kurski został wykluczony z sejmowej komisji do spraw nacisków.
    Stało się tak na wniosek posłów Platformy Obywatelskiej. Zarzucają oni
    posłowi PiS ''brak bezstronności''. Platforma podejrzewa, że Kurski mógł
    nakłaniać do zmiany zeznań byłego szefa MSWiA Janusza Kaczmarka."

    Zwracam uwagę , że chodzi o komisję powołaną przez _obecny rząd_ do
    zbadania domniemanych przewinień _obecnej opozycji_.

    Znowu - Prawie to samo !

    Mówiąc nawiasem , gdyby jakiś młody człowiek chciał dowiedzieć się jak
    było możliwe, by w uznanym przez społeczność międzynarodową kraju, jakim
    była PRL z lat 50, mogła zdarzyć się historia opisana we właśnie będącym
    na ekranach kin filmie "Generał Nil" , czyli "jak można w majestacie
    prawa przy zachowaniu wszystkich pozorów prawa zamordować narodowego
    bohatera w interesie rządzącej grupy degeneratów", to wystarczyło
    obserwować w TVP kilka dni temu sposób pracy "Komisji ds nacisków"
    podczas przesłuchiwania prokuratora Engelkinga. Mnie się zdarzyło
    oglądać ten wehikuł czasu. Powinni to wyświetlać na lekcjach historii w
    szkołach.

  • 2. Data: 2009-04-24 12:39:35
    Temat: Re: Trzecio krajowa Tuskokracja
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    A jaki związek mają te bzdurki z GPW?

  • 3. Data: 2009-04-24 12:43:41
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    stu pisze:
    > A jaki związek mają te bzdurki z GPW?

    Taki sam jak GPW z Giełdą Papierów Wartościowych :)

  • 4. Data: 2009-04-24 12:44:16
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Jeszcze 3 posty niżej narzekałeś zę lista nie juz o GPW... a teraz to.
    Zastanów sie...

    george

  • 5. Data: 2009-04-24 12:47:04
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    george pisze:
    > Jeszcze 3 posty niżej narzekałeś zę lista nie juz o GPW... a teraz to.
    > Zastanów sie...
    >
    > george

    Właśnie dlatego. Skoro już nie jest , to ...

  • 6. Data: 2009-04-24 12:50:18
    Temat: Re: NTG: Trzecio krajowa Tuskokracja
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "stu" <j...@w...pl> pisze:

    > A jaki związek mają te bzdurki z GPW?

    Wszystko ma jakiś związek z giełdą ;-) nawet te "niebzdurki" ale autor
    się nie poczuł do wprost niewyobrażalnego dla autora wysiłku napisania
    dlaczego postnął na pl.biznes.wgpw ale nie pl.soc.polityka.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie należy rozmawiać z kimś, kto sam sobie szkodzi.

  • 7. Data: 2009-04-24 12:54:56
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    stu <j...@w...pl> napisał(a):

    > A jaki związek mają te bzdurki z GPW?

    Może nie na tę grupę, ale napewno nie bzdurki. To jest demokracja inaczej.
    Autor wątku pominął wczorajszy wyrok w trybie przedwyborczym. Dla mnie -
    kuriozum. Ile było w tym spocie nieprawdy?

    kc

  • 8. Data: 2009-04-24 16:50:00
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

> [...]
    > przy zachowaniu wszystkich pozorów prawa zamordować narodowego bohatera w

    ,,,

    Nieźle Jurek przegiąłeś.
    Do tej pory myślałem, że jesteś normalny.
    A poza tym tradycja jest wszędzie i objęła też gen. Grota.

  • 9. Data: 2009-04-24 17:03:52
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    Dodam że nie neguję co piszesz, bo zara takie będa wąty na bank, tylko że to
    sugestywnie łączysz z obecnym rządem.
    Będziesz sie wykręcał, ale nie bądźmy dziećmi.
    Przegiąłeś.

  • 10. Data: 2009-04-24 19:03:08
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
> [...]
    > sugestywnie łączysz z obecnym rządem.
    > Będziesz sie wykręcał, ale nie bądźmy dziećmi.

    A oglądałeś to wydarzenie, o którym napisałem, czy znasz z relacji
    dziennikarskich ?

    Nie chodzi oczywiście o ciężar gatunkowy sprawy, bo jest
    nieporównywalny, tylko o stosowaną metodę, ale to grupa dla myślących,
    więc chyba to było jasne.