  • 11. Data: 2012-06-04 22:33:52
    Temat: Re: Tusk ty zdrajco, Tusk wygwizdany w Berlinie
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > A do większości nie trafia żadne z w/w ?

    Większość ma swoje. "wisi mi"

    kc

  • 12. Data: 2012-06-04 23:00:24
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 4 Cze, 20:19, " ron" <r...@g...pl> wrote:
    > Charlie delta <c...@g...com> napisa (a):
    >
    > charlie, ty pojebie, co ty tu tworzysz, nie masz osrancu gdzie krzewic tych
    > swoich chorych przkonan?
    > Pokazuj te szczury ktore uciekly z Polski na parobkow do niemiec jak trzeba
    > bylo zapierdalac za psi grosz w kraju a teraz szukaja rozglosu zeby
    > usprawiedliwiac swoje skundlenie, w swoim towarzystwie, takich samych psycholi
    > jak ty a nie wpierdalaj tych smieci na grupe ktora nie ma nic w tytule, ze to
    > forum zakladu psychiatrycznego, debilu. Nie wyzywaj sie na innych za swoje
    > nieudolstwo na gieldach, lecz sie frajerze.

> [...]

    masz ode mnie środkowy paluch ty ruska gnido

  • 13. Data: 2012-06-04 23:04:51
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 4 Cze, 22:33, " kc" <k...@g...pl> wrote:

    > Większość ma swoje. "wisi mi"
    >
    > kc
    >
    > --

    większość nawpierdala się smierdzącej kiełbachy z grilla, zaleje ryj
    pełem zepsutych zębów tanim cuchnącym piwskiem, skopuluje swoje tłuste
    babska, wydrze ryja podczas tuskowych igrzysk pod nazwa jewro , a
    potem swołocza zakuma, że ich ulubieniec z PO wpierdolił ich w robotę
    za 1200 w 5 ratach do ich usranej smierci

    bezrozumna tłuszcza

  • 14. Data: 2012-06-04 23:26:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Większość ma swoje. "wisi mi"

    Otóż to... mając do wyboru Tuski, Kaczyńskie i Palikoty wybrałem wczasy.

    --
    marfi

  • 15. Data: 2012-06-05 00:23:08
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Otóż to... mając do wyboru Tuski, Kaczyńskie i Palikoty wybrałem wczasy.

    A ja w mniejszości, też z wyboru. Może przez ten niegdysiejszy nadmiar lekcji
    historii w szkole? Uczyli, że większość to
    &#1073;&#1086;&#1083;&#1100;&#1096;&#1077;&#1074;&#1
    080;&#1082;&#1080; :)

    kc