  • 11. Data: 2008-08-14 13:47:52
    Temat: Re: Tyle na temat paskow i pinow.
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 14 Aug 2008 15:24:46 +0200, Lukasz, sq2dyl napisał(a):

    > Jak robiłem zakupy za prawie 2k i płaciłem KK Citi to po 2 minutach od
    > autoryzacji miałem telefon z Citi czy to aby na pewno ja używałem przed
    > chwilą karty.

    A ja kiedyś miałem telefon jak trzykrotnie nie przeszła transakcja na
    bodajże 1,2 tys. ;-)
    Spłatę za późno zaksięgowali i było limitu na karcie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-08-14 14:10:40
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:g81cc1$q2c$7@news.dialog.net.pl...

    > Ale co, że wydał w sklepie cykiernioczo-monopolowym 15k i podał PIN czyli
    > znaczy, że jest ok?

    szwagier w sklepie (była promocja) kupił alkohol na wesele, może nie było to
    15kzł, ale kwota na pewno znacząca (5-7kzł)...nikt z banku nie zadzwonił,
    nie zapytał...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-08-14 15:08:48
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 14 Aug 2008 13:36:01 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    wrote:

    > Ale co, że wydał w sklepie cykiernioczo-monopolowym 15k i podał PIN czyli
    > znaczy, że jest ok?

    Nie, pieniądze wybierali z bankomatów.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 14. Data: 2008-08-14 15:17:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > preferuję kilka kart z niskimi limitami (max. 5.000 zł) i ograniczoną
    > dzienną liczbą transakcji, praktycznie NIGDY nie wykonywalem transackji

    No wiesz... a ja osobiscie robilem zakup powyzej 10k PLN.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2008-08-14 16:43:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> writes:

    > z drugiej strony ciekawe jakie to byly karty - byc moze bylby to jakis glos
    > w dyskucji podpis czy PIN ;-)

    Raczej w innej, takiej czy karta zwykla czy z chipem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2008-08-14 16:46:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> writes:

    > tak, czasem dzwonią z banku, ale zawsze już po transakcji...ciekawe co
    > byłoby, gdyby to była lewa transakcja?
    >
    > złodziej towar już ma (transakcji nie da się odkręcic), bank może co
    > najwyżej zastrzec kartę i co dalej? reklamacje i te sprawy...?

    Dla banku istotne jest zastrzezenie karty.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2008-08-14 17:07:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł wrote:

    > co wiecej, ten jeden oskubany na 15 ty? od banku by us?ysza? ?e reklamacji
    > nie uznaje bo transakcja poprawnie autoryzowana PINem wiec wszystko sie
    > zgadza i jest regulaminowo

    dokładnie,

  • 18. Data: 2008-08-14 17:08:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > Ale co, że wydał w sklepie cykiernioczo-monopolowym 15k i podał PIN czyli
    > znaczy, że jest ok?

    a skąd wziąłeś ten sklep w swoim wywodzie?

  • 19. Data: 2008-08-14 17:11:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:

    > tak, czasem dzwoni? z banku, ale zawsze ju? po transakcji...ciekawe co
    > by?oby, gdyby to by?a lewa transakcja?
    >
    > z?odziej towar ju? ma (transakcji nie da sie odkrecic), bank mo?e co
    > najwy?ej zastrzec karte i co dalej? reklamacje i te sprawy...?

    bardziej chodzi o to, że przy szybkiej reakcji nagrania z monitoringu,
    "pamięć" kasjerki da się jeszcze uratować.
    Po miesiącu zapewne ani jedno ani drugie nie istnieje.

  • 20. Data: 2008-08-14 18:59:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 14 Aug 2008 17:17:57 +0200, Mithos napisał(a):

    > No wiesz... a ja osobiscie robilem zakup powyzej 10k PLN.

    W Citi spokojnie jest to możliwe, nawet przy limicie niższym, niż kwota
    10.000,00 złotych.