  • 71. Data: 2008-08-19 05:09:41
    Temat: Re: Tyle na temat paskow i pinow.
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    RobertS pisze:
    > Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    > wiadomości news:g81cc1$q2c$7@news.dialog.net.pl...

    > szwagier w sklepie (była promocja) kupił alkohol na wesele, może nie było to
    > 15kzł, ale kwota na pewno znacząca (5-7kzł)...nikt z banku nie zadzwonił,
    > nie zapytał...

    Z citi by zadzwonili jak nic, chyba za te wesela organizuje co tydzien

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 72. Data: 2008-08-19 05:10:54
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Mithos pisze:

    > No wiesz... a ja osobiscie robilem zakup powyzej 10k PLN.

    To zalezy co, w Citi jak kupisz samochod to nei zadzwonia slusznie
    mniemajac ze w razie co i tak samochod jest imienny.

    Ale juz 2tys złotych wydane na Slowacji zadzownili w 30 minut

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 73. Data: 2008-08-19 05:14:43
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    RobertS pisze:

    > limit można podwyższyć max o 25% raz na 6 m-cy....a wnioskowac o kk Citi
    > mozna nawet nie przedstawiajac zaswiadczenia o dochodach...i mozna dostac
    > golda z limitem 10kzl ;-)

    Ja 10 lat temu dostalem KK Citi, bez papierow z limitym 2tys złotych
    I niemal rok w rok podnosza mi limity juz dojechalismy powyzej 10tys
    nie specjalnie mi potrzeba dzis wiecej jak 4tys wiec sie nei staram a
    oni namolnie :) od pewnego czasu Golda juz daja kazdemu

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 74. Data: 2008-08-19 05:16:01
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Ktos pisal, ze widzial za granica pinpady w pelni obudowane, do ktorych
    > wsuwalo sie dlon

    I duzo ci to da jak to bedzie falszywy pinpad a dobry bedzie za lada a
    pan bedzie przepisywal wpisywany pin nie sadze byc zauwazyl

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 75. Data: 2008-08-19 22:53:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@...pl> writes:

    > To zalezy co, w Citi jak kupisz samochod to nei zadzwonia slusznie
    > mniemajac ze w razie co i tak samochod jest imienny.

    To Citi dostaje takze faktury/paragony ze sklepow? Wiedza jakie
    samochody ktos kupuje i co je na sniadanie? :=)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 77. Data: 2008-08-20 08:30:07
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 14:18:09 -0700, kl1 napisał(a):

    > W takim razie ktos powinien sie juz tym dawno zainteresowac..skoro banki
    > nagminnie łamią prawo...

    No i jeszcze ciekawy głos w sprawie:

    http://tinyurl.com/gazeta-prawna-o-kartach

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 76. Data: 2008-08-20 08:30:07
    Od: Olgierd <n...@r...org>

  • 78. Data: 2008-08-20 17:01:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 20 Aug 2008 00:53:27 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >To Citi dostaje takze faktury/paragony ze sklepow? Wiedza jakie
    >samochody ktos kupuje i co je na sniadanie? :=)

    Dostaje informacje o branży sprzedawcy.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 79. Data: 2008-08-20 22:49:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Dostaje informacje o branży sprzedawcy.

    No i? Jak ktos zaplaci 15 kzl w salonie to to jest zakup uzywanego
    samochodu czy raczej ktos kupil pare "bajerow" do posiadanego?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 80. Data: 2008-08-21 05:22:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sie, 19:01, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Dostaje informacje o branży sprzedawcy.

    To jak ktos zrobi zakupy w porno shopie , pojdzie do agencji
    towarzyskiej zamaskowanje jako pensjonat, czy ..no nie wiem, co
    ewentualnie, ale bedzie robil zaupy dajace informacje o jego
    preferencjach, zwyczajach, pogladach politycznych - to wszystki ete
    dane banki maga posrednio wnioskowac z baz zakupow, zawierajacych nie
    tylko nazwy punktu w ktorym dokonano transakcji, aje i jego
    przyporzadkowanie do branzy?