  • 1. Data: 2004-08-18 07:02:52
    Temat: Ubezpieczenia do kart kredytowych - zestawienie.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Witam!

    Nigdzie nie mogę znaleźć aktualnego zestawienia ubezpieczeń oferowanych do
    kart kredytowych wydawanych przez polskie banki. Ubezpieczenie jest dla mnie
    decydującym kryterium przy wyborze karty, a po tegorocznych zmianach WU
    posiadaczy kart płatniczych BPH, karta nie jest już tak atrakcyjna jak przed
    rokiem i chciałbym ją zamienić na inną.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 2. Data: 2004-08-18 17:12:49
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > decydującym kryterium przy wyborze karty, a po tegorocznych zmianach WU
    > posiadaczy kart płatniczych BPH, karta nie jest już tak atrakcyjna jak
    przed
    > rokiem i chciałbym ją zamienić na inną.

    a jakie są te nowe warunki?

    JerzyR