  • 1. Data: 2008-01-14 19:49:07
    Temat: Ubezpieczenia kart kredytowych [bylo: Konto direct]
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> wrote in message
    news:nbf1jvsr2q91.147zj2ykpzbqx.dlg@40tude.net...
    > Nie chce mi się teraz szukać w regulaminie, ale kiedyś to "w całości"
    > oznaczało "powyżej 100 złotych". Chyba że chodzi o kartę Platinum, w jej
    > przypadku faktycznie "w całości" oznaczało "w całości". :)

    Az sobie zamowilem w citku regulamin, bo nie dostalem z karta, albo nie moge
    znalezc. Widzial ktos regulamin na www? Znalazlem tylko ten dotyczacy
    ubezpieczen dodatkowych i tam nic o 100 zl nie ma.

    Z ciekawosci poszukalem w innych bankach. W bzwbk karty sa ubezpieczone od
    momentu zgloszenia do kwoty 150 euro.

    Chodzi mi o to, ktora karta jest najlepiej zabezpieczona, np. wszystkie
    transakcje z ostatnich 2 godzin pokrywa w 100%?

    A jak sie do tego ma podpis na slipie? Jesli ktos skorzysta z mojej karty,
    zglosze to do citka w ciagu np. 10 godzin, po czym citi pokaze mi slipa,
    gdzie bedzie nie moj podpis, to co wtedy? Dostaje zwrot 100%?

  • 2. Data: 2008-01-14 20:20:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ygreko napisał(a):
    > A jak sie do tego ma podpis na slipie? Jesli ktos skorzysta z mojej
    > karty, zglosze to do citka w ciagu np. 10 godzin, po czym citi pokaze mi
    > slipa, gdzie bedzie nie moj podpis, to co wtedy? Dostaje zwrot 100%?

    Nie tylko w Citi ale wszedzie. A jak bank nie odda to idziesz do sadu i
    wtedy odda. Oto i przewaga podpisu nad pin'em.

    Moze to jednak trwac dluzej niz 10h.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-01-14 22:24:01
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 20:49:07 +0100, ygreko napisał(a):

    > Az sobie zamowilem w citku regulamin, bo nie dostalem z karta, albo nie moge
    > znalezc. Widzial ktos regulamin na www? Znalazlem tylko ten dotyczacy
    > ubezpieczen dodatkowych i tam nic o 100 zl nie ma.

    Ja tam przy opisie każdej karty po lewej stronie widzę link "Regulamin".
    Działający :)

    > Chodzi mi o to, ktora karta jest najlepiej zabezpieczona, np. wszystkie
    > transakcje z ostatnich 2 godzin pokrywa w 100%?

    Citi Platinum :) A z dostępnych dla Kowalskiego, to jeśli chodzi o płatne
    ubezpieczenia - chyba sporo banków. Jeśli bezpłatne, to chyba Citi
    przewodzi stawce, ew. proszę o korektę.

    AK

  • 4. Data: 2008-01-14 22:33:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Sty, 22:24, Andrzej Kubiak <b...@s...org> wrote:

    > Citi Platinum :) A z dostępnych dla Kowalskiego, to jeśli chodzi o płatne
    > ubezpieczenia - chyba sporo banków. Jeśli bezpłatne, to chyba Citi
    > przewodzi stawce, ew. proszę o korektę.

    Bodajze w Lukasie czy Eurobank przejrzalem warunki ubezpieczenia i
    wyczytalem, ze ubezpieczyciel zwraca pieniadze pomniejszone o swoje
    koszty (co sie aprobuje pisemnie przy zakladaniu karty, potwierdzajac
    znajomosc tych wszystkich regulaminow) wyplacajac 90 czy 95%
    ubezpieczonej transakcji.

  • 5. Data: 2008-01-15 08:44:50
    Od: "ygreko" <...@...com>

    > Ja tam przy opisie każdej karty po lewej stronie widzę link "Regulamin".
    > Działający :)

    Masz moc sprawcza -- sprawiles, ze widze. Dzieki :).

    No i w tymze regulaminie czytamy, co nastepuje:
    "14. Jesli szkody Klienta wynikajace z utraty Karty poniesione w ciagu 48
    godzin (Karta bez
    zdjecia) i 72 godzin (Karta ze zdjeciem) przed Zastrzezeniem sa wyzsze niz
    100 zl, Bank
    pokryje szkode w czesci przekraczajacej 100 zl, chyba, ze do Transakcji
    doszlo z winy Klienta.
    W przypadku Karty Kredytowej Citibank Platinum Bank pokryje szkode równiez w
    kwocie
    do 100 zl, a ochrona dla Karty bez zdjecia rozciaga sie na 72 godziny przed
    zastrzezeniem
    Karty. Rozszerzona odpowiedzialnosc Banku nie obejmuje utraconych korzysci
    oraz szkód
    z tytulu Transakcji dokonywanych przez osoby nieuprawnione przy uzyciu Kodu
    Identyfikacyjnego,
    jesli byly one wynikiem zawinionego dzialania lub zaniechania Klienta."

    Czyli zapewne trzeba wziac pod uwage, ze 'szkoda klienta' moze powstac w nie
    jednej, a wielu transakcjach, czyli, ze jesli zlodziej uzyje karty i wyda
    nia 2000 zl w 5 transakcjach, to bank zwraca 1900 zl, a 100 pewnie idzie na
    obsluge splaty.

    Czy jest ktos, kto to moze potwierdzic? Moze ktos zechce podzielic sie z
    nami swoimi doswiadczeniami, jesli ukradziono mu karte...?