  • 11. Data: 2005-06-27 13:47:09
    Temat: Re: Ubezpieczenie NNW - któe wybrać?
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Darmowe NNW daje BPH do swojej karty MC Silver. Kwota 10 000 zł. Po co
    > opłacać indywidualnie. Dodatkowo zagraniczne KL do 10000usd. Pzdr.

    eurokonto plus - też daje ale rozmawiamy o solidnym ubezpieczeniu a nie
    otakich gratisach do kont...

  • 12. Data: 2005-06-27 17:52:37
    Od: Marcin Wiśniewski <mwisniewski_bez_@_bez_interia.pl>

    Przemolo wrote:

> [...]
    > pobytu w szpitalu, itp.
    > Znalazłem kilka ubezpieczeń - PZU, CU... ale ich warunki nie są chyba
    > najkorzystniejsze - składka roczna ok. 100-200zł.
    >
    > Jako alternatywę mam grupowe ubezpieczenie PZU w zakładzie pracy - kwota
    > ubezp. 10tyś zł ale każdy 1% uszczerbku na zdrowiu liczy się x4, do tego
    > dochodzi 10% za urodzenie dziecka, coś za śmierć członków rodziny, itp -
    > nie ma niestety mowy o zwrotu kosztów leczenia, pobycie w szpitalu.
    > Niestety składka miesięczna wynosi ok. 50zł.
    >
    > Czy w zbliżonych cenach do tych 2 wariantów znajdę coś lepszego?

    Niedawno stanołem przed tym samym problemem i wybrałem HDI SAMOPOMOC.
    Wedlug mojego rozenania wypadli taniej i dodatkowo inaczej niż u reszty
    ubezpieczycieli pierwszy wylew i udar mózgu jest nieszcześliwym wypadkiem.
    Moja składka na rok wyniosla 98zl kwota ubezpieczenia 7k PLN a bylem w
    jakiejś droższej grupie ubezpieczeniowej.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-06-28 12:42:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2005 10:26:21 +0200, "@dams" <a...@S...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >PS. Szukałem kiedyś ubezpieczenia indywidualnego z całym pakietem dodatków
    >(śmierć bliskich, urodzenie dziecka, pobyt w szpitalu itd.)) i od cholery
    >kasy to kosztuje w porównaniu z grupowym ... może oświeć mnie ...

    A które ubezpieczenie grupowe obejmuje niby takie ryzyka? Jasne, że rozbudowane
    ubezpieczenie indywidualne będzie droższe od grupowego. Grupowe zwykle mają
    niezbyt dużą sumę ubezpieczenia (10-20 tys. zł) i dość ograniczony zakres, a to
    dlatego, że firma ubezpieczeniowa nie ocenia ryzyka indywidualnie dla każdego
    ubezpieczonego. Stąd składka jest uśredniona dla całej grupy. A ubezpieczeń
    "medycznych" też raczej nie dostaniesz bez indywidualnej oceny ryzyka.

  • 14. Data: 2005-06-28 20:08:04
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wiśniewski" <mwisniewski_bez_@_bez_interia.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > Moja składka na rok wyniosla 98zl kwota ubezpieczenia 7k PLN a bylem w
    > jakiejś droższej grupie ubezpieczeniowej.

    Wypelnilem wlasnie formularz kontaktowy... zobaczymy co zaoferują.
    A możesz podać bliższe szczegóły - tzn. co wchodzi w skład ubezpieczenia -
    tzn. jakie zdarzenia są objęte polisą?

  • 15. Data: 2005-06-28 20:11:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin Wiśniewski <mwisniewski_bez_@_bez_interia.pl> wrote:

    > Niedawno stanołem przed tym samym problemem i wybrałem HDI SAMOPOMOC.

    Ciekawe, czy zdrowotne/NNW wypłacają tak samo niechętnie jak
    komunikacyjne...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 16. Data: 2005-06-28 22:02:44
    Od: Marcin Wiśniewski <mwisniewski1_nospam_@_nospam_interia.pl>

    Użytkownik Przemolo napisał:

    > Wypelnilem wlasnie formularz kontaktowy... zobaczymy co zaoferują.
    > A możesz podać bliższe szczegóły - tzn. co wchodzi w skład ubezpieczenia
    > - tzn. jakie zdarzenia są objęte polisą?

    Jak to zwykle NNW, odszkodowania maja byc wyplacane za procent utraty
    zdrowia czyli od zlamania nogi i za pobyt w szpitalu, leczenie itd.
    Ubezpieczony jestem 24/7 a mozna ubezpieczyc sie tylko np. na dojazdy i
    czas pracy. Zreszta fachowcem niejestem dowiesz sie wiecej od ich
    przedstawiciela. Poza warunkami ubezpieczenia co chyba oczywiste zwroc
    uwage na zwyzki gdy bedziesz chcial sie ubezpieczyc na kwote < 7k PLN.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2005-06-28 22:03:57
    Od: Marcin Wiśniewski <mwisniewski1_nospam_@_nospam_interia.pl>

  • 18. Data: 2005-06-28 22:08:25
    Od: Marcin Wiśniewski <mwisniewski1_nospam_@_nospam_interia.pl>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > Ciekawe, czy zdrowotne/NNW wypłacają tak samo niechętnie jak
    > komunikacyjne...

    Obym sie niedowiedzial....

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2005-06-28 23:20:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 19:52:37 +0200, Marcin Wiśniewski
    <mwisniewski_bez_@_bez_interia.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >Moja składka na rok wyniosla 98zl kwota ubezpieczenia 7k PLN a bylem w
    >jakiejś droższej grupie ubezpieczeniowej.

    Ubezpieczenie z taką sumą jest śmiechu warte. IMHO minimum to 20 tys. zł.
    Najczęstsze przypadki przy NW to niewielki uszczerbek na zdrowiu, który jest
    wyceniany na 1-5 %. Przy sumie ubezpieczenia 7000 daje to 70-350 zł - czy to
    jest jakaś sensowna rekompensata? No daj pan spokój. :)
    Przy poważniejszych wypadkach - odpukać - kwota będzie również symboliczna i na
    rehabilitację na pewno nie wystarczy.

  • 20. Data: 2005-06-29 07:51:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d9satk$123$2@inews.gazeta.pl>, Przemysław Maciuszko wrote:

    > Ciekawe, czy zdrowotne/NNW wypłacają tak samo niechętnie jak
    > komunikacyjne...

    A znasz jakąś ubezpieczalnię, która wypłaca chętnie? Bo właśnie mam
    kupić KL i z ochotą do takiej pobiegnę.

    Renata