  • 11. Data: 2002-05-17 10:02:22
    Temat: Re: Ubezpieczenie VC multi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Bardzo, _bardzo_ mi to przypomina limit karty.

    Tylko, ze mB :(( Jak na VE mB wystarczy, bo dokladnie sa takie limity :-)
    ale na multi nie :(
    Tylko co jak masz np. duza linie kredytowa ? RO odpada :(

    > Mysle jednak ze z punktu widzenia klienta jest to zawsze lepsze
    > ubezpieczenie niz zadne. No i jest to nacisk na inne banki.

    Dlatego napisalem, ze to lepiej niz nic, ale .... oczekuje korekty do
    realiow/limitow Multi co oznacza limit np. 10k a drugi 3k.

    > Ale zgadza sie ze ubezpieczenie DC jest lepsze ;-)

    Dokladnie co DC, to DC :-)) Citka tez jest dobre. No i VG mB tez jest ok.
    pzd

  • 12. Data: 2002-05-17 10:04:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 17, 2002 at 12:02:22PM +0200, Witek wrote:

    > Tylko co jak masz np. duza linie kredytowa ? RO odpada :(

    Trwaja walki aby RO nie kojarzyl sie od razu z podstawowym
    rachunkiem. Choc na razie bez terminow ;-(

    > Dokladnie co DC, to DC :-)) Citka tez jest dobre. No i VG mB tez jest ok.

    He? VG z mB ma zabezpieczenia od momentu zastrzezenia, chyba ze
    wlasnie zmienili.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-05-17 10:42:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Trwaja walki aby RO nie kojarzyl sie od razu z podstawowym
    > rachunkiem. Choc na razie bez terminow ;-(

    "kojarzyl" ??? co przez to rozumiesz ?
    Mnie chodzilo o bezpieczne subkonto z % a'la RO, tyle ze bez tych cholernych
    automatycznych przelewow (ktore nota bene wreszcie - albo niestety -
    dzialaja).

    ok.

    > He? VG z mB ma zabezpieczenia od momentu zastrzezenia, chyba ze
    > wlasnie zmienili.

    Ubezpieczenie dla VG mB jest za free :-)) limit ubezpieczenia przy
    bezgotowkowych 20k, a got. 5k :-) Czyli_dokladnie_limity tej karty. Do
    tego_24h_przed zgloszeniem.
    pzd

  • 14. Data: 2002-05-17 10:46:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 17, 2002 at 12:42:08PM +0200, Witek wrote:

    > "kojarzyl" ??? co przez to rozumiesz ?

    Zeby np. nie wchodzil w limit dostepnych srodkow.

    > Mnie chodzilo o bezpieczne subkonto z % a'la RO, tyle ze bez tych cholernych
    > automatycznych przelewow (ktore nota bene wreszcie - albo niestety -
    > dzialaja).

    Juz jakis czas temu zaczely. Ale fakt - wreszcie to dobry termin ;-)

    > Ubezpieczenie dla VG mB jest za free :-)) limit ubezpieczenia przy
    > bezgotowkowych 20k, a got. 5k :-) Czyli_dokladnie_limity tej karty. Do
    > tego_24h_przed zgloszeniem.

    Wow! Zmienili! ;-)

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-05-17 11:36:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 17, 2002 at 01:39:57PM +0200, Witek wrote:

    > Tylko ze "jakis czas temu" RO dzialal TYLKO przy wiekszych kwotach. A teraz
    > zasila tym co jest (np. 1zl) na RO - nawet jak brakuje 'troche' do
    > uzupelnienia minimalnego limitu... to przelewa wszystko z RO :-))

    To, to pryszcz - kiedys mial problemy przy jednym z progow, drugi
    dobrze wyzwalal akcje.

    Dobra, nie kopy go, naprawili ;-)

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-05-17 11:39:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

  • 17. Data: 2002-05-17 11:46:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Dobra, nie kopy go, naprawili ;-)

    :-)))

    A teraz niech "naprawia" ubezpieczenia i bedzie ok :-))