  • Data: 2014-01-14 11:17:01
    Temat: Ubezpieczenie nieruchomości- problem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem że to grupa o bankach ale pisuja tu również fachowcy od ubezpieczeń stąd moje
    pytanie tutaj:
    Sprawa wyglada tak:
    Dom postawiony na działce+ budynek gospodarczy
    Dom podzielony na lokale mieszkalne:
    -parter nalezy do jednej osoby- matka
    -piętro do drugiej osoby- syn
    -klatka schodowa nie wydzielona więc nazwijmy to wspólna, działka i budynek
    gospodarczy równiez "wspólny"
    Jak to ubezpieczyć?
    Konsultant Link 4 po przedstawieniu sprawy stwierdził ze sie nie da
    Jeden z lokalnych agentów stwierził ze wystarczy jedna polisa
    Drugi lokalny agent stwierdził ze musza byc dwie odrębne polisy(a co z częściami
    wspólnymi?)
    Pracownik innego ubezpieczyciela stwierdził ze konsultował z centrala;) i muszą byc
    3 polisy: lokal mieszkalny1, lokal mieszkalny2 i części wspólne
    Waszym zdaniem kto ma racje?
    Żeby było trudniej;) to ubezpieczyć całość chce właścicielka lokalu nr 1(matka)
    Jak to rozgryść?