  • 21. Data: 2015-01-21 17:48:57
    Temat: Re: Ujemny Libor, a marza i oprocentowanie kredytów.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-21 o 16:38, Alf/red/ pisze:

    > Taki, że jest tylko pośrednikiem. Pośrednik zarabia niezależnie na
    > kierunku.

    Ale w takim wypadku nie zarabia na marży (jak napisałeś) tylko na innym
    produkcie zabezpieczającym (o ile go ma).

    --
    Pete

  • 22. Data: 2015-01-22 20:30:48
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 21/01/15 17:48, Pete wrote:
    > Ale

    czyli nie zgadzasz się

    > tylko na innym produkcie zabezpieczającym (o ile go ma).

    czy zgadzasz?

    --
    Alf/red/

  • 23. Data: 2015-01-23 15:32:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-22 o 20:30, Alf/red/ pisze:

    > czyli nie zgadzasz się

    > czy zgadzasz?

    'bank i tak zarabia (na marży tego kredytu) niezależnie od stopy Liboru. '

    Jeśli dla przypadku, gdy marża + libor < 0 uważasz, że bank dalej
    zarabia na marży, to tak - masz rację.

    Ja stwierdziłem tylko, że zarabiać można kwoty dodatnie, ale jak widzę,
    można zarabiać też kwoty ujemne.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2015-01-23 21:08:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości
    >'bank i tak zarabia (na marży tego kredytu) niezależnie od stopy
    >Liboru. '
    >Jeśli dla przypadku, gdy marża + libor < 0 uważasz, że bank dalej
    >zarabia na marży, to tak - masz rację.

    No wiesz, jesli na depozytach ma jeszcze mniej niz libor, to nadal
    zarabia.
    A taka niby rola liboru.

    J.

  • 25. Data: 2015-01-24 09:16:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-23 o 21:08, J.F. pisze:

    > No wiesz, jesli na depozytach ma jeszcze mniej niz libor, to nadal zarabia.
    > A taka niby rola liboru.

    Za SJP:
    zarobić -- zarabiać
    1. <<otrzymać zapłatę za wykonaną pracę; też: osiągnąć zysk z transakcji
    handlowej>>

    No to jeśli bank dopłaca, to jednak nie zarabia :)

    --
    Pete

  • 26. Data: 2015-01-24 14:45:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-24 o 09:16, Pete pisze:

> [...]
    > handlowej>>
    >
    > No to jeśli bank dopłaca, to jednak nie zarabia :)

    Mniejsza strata jest zyskiem/zapłatą.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2015-01-25 02:37:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 09:16:39 +0100, Pete napisał(a):

> [...]
    > handlowej>>
    > No to jeśli bank dopłaca, to jednak nie zarabia :)

    Wydaje Ci sie. Jesli bank przyjmuje depozyt na -2% i pozycza go dalej
    na -1%, to z tej transakcji zarobek jest :-)

    J.

  • 28. Data: 2015-01-25 07:59:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-25 o 02:37, J.F. pisze:

    > Wydaje Ci sie. Jesli bank przyjmuje depozyt na -2% i pozycza go dalej
    > na -1%, to z tej transakcji zarobek jest :-)
    >
    > J.

    Hola hola.
    Tu rozważamy kredyt z ujemnym Libor + marża.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2015-01-25 08:01:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-24 o 14:45, Liwiusz pisze:

    > Mniejsza strata jest zyskiem/zapłatą.

    Nie popadaj w paranoje.
    Nawet nasz fiskus, który opodatkowuje wszystko co się rusza, nie ma
    zapędów opodatkowania zysków z mniejszej straty :P

    --
    Pete