  • 1. Data: 2003-06-06 02:42:21
    Temat: Ukraina i VE
    Od: "Tomasz Achtelik" <t...@g...pl>

    Witam serdecznie
    Wybieram sie w najblizszych dniach do Lwowa i chcialbym zapytac , czy
    "istnieje" juz TAM siec bankomatow ??
    Czy lepiej wziasc z soba wieksza gotowke - jade jako turysta na tydzien.
    Z ktorej VE lepiej korzystac - PKO BP czy mBank ??

    Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
    Tomasz Achtelik

  • 2. Data: 2003-06-06 09:26:34
    Temat: Re: Ukraina i VE
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomasz Achtelik wrote:
    > Witam serdecznie
    > Wybieram sie w najblizszych dniach do Lwowa i chcialbym zapytac , czy
    > "istnieje" juz TAM siec bankomatow ??

    ROTFL ! No pewnie, że są bankomaty! Ehhh przypominają mi się opinie o Polsce
    na Zachodzie, że tu białe niedźwiedzie łażą :-)

    > Czy lepiej wziasc z soba wieksza gotowke - jade jako turysta na
    > tydzien. Z ktorej VE lepiej korzystac - PKO BP czy mBank ??

    Sprawdź prowizje za wypłatę za granicą w tych bankach i kursy $ to będziesz
    mniej więcej wiedział (mniej więcej, bo i tak wmiesza się w to Visa :-))) A
    skoro już jedziesz, to mógłbys potestować i wrzucić wyniki na grupę :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-06 10:49:03
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Tomasz Achtelik wrote:
> [...]

    Byłem we Lwowie pół roku temu. Zero problemów.

    Ja wziąłem USD, które sukcesywnie wymieniałem na UAH. Ale jeśli będziesz
    tam tylko tydzień, to trudno mówić o większej gotówce ;) Ceny mile
    zaskakują.
    Wiele kantorów, które spotkasz na każdym rogu wymienia też PLN na UAH.
    Na pewno nie będziesz miał problemu ze zbyciem USD ani EUR.
    Co ciekawe, bankomat z którego korzystałem (PrivatBank) wypłaca
    równolegle UAH i USD. W Polsce chyba tylko jeden taki "hybrydowy" na
    Okęciu stoi.
    Zazdroszczę Ci wyjazdu, Lwów to wspaniałe miasto :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-06-06 13:05:24
    Od: "Paweł" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Achtelik" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
    > Tomasz Achtelik
    > Wybieram sie w najblizszych dniach do Lwowa i chcialbym zapytac , czy

    Tylko jeden PrivatBank posiada we Lwovie sieć 24 bankomatów.
    http://www.privatbank.com.ua/info/index1.stm?url=/in
    fo/bankomaty/listcytes.s
    sc
    Ukreksimbank 7 bankomatów
    http://www.eximb.com/ru/service/individual/card/atms
    .html
    Aval 8 bankomatów
    http://www.aval.ua/rus/branches/lvov/lvyv/
    ZUKB 8 bankomatów
    http://maxi.com.ua/~creditcard/card/atm/fuibnet.htm

    Więcej nie chce mi się szukać. Będzie prawdopodobnie kilkaset bankomatów, bo
    banków jest kilkadziesiąt.
    W każdym większym sklepie, hotelu czy kawiarni.
    Ale lepiej chyba płacić kartą, niż pobierać gotówkę.

  • 5. Data: 2003-06-06 22:46:02
    Od: "Małgorzata Kolek" <m...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Achtelik <t...@g...pl> napisał(a):

    > Witam serdecznie
    > Wybieram sie w najblizszych dniach do Lwowa i chcialbym zapytac , czy
    > "istnieje" juz TAM siec bankomatow ??>

    Istnieje a szczegółów można szukać na stonie Visy pod adresem:
    http://visaatm.infonow.net/bin/findNow?LIST_LIST_KEY
    =5-
    10549392800002244605&CLIENT_ID=VISA

    Pozdrawiam,