    From: "Znacznik" <z...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Umowa KK Citi
    Date: Thu, 10 May 2007 17:12:02 +0200

    Witam,

    Widzę że większość osób sobie chwali tu karty Citi. Właśnie ściągnąłem z ich
    strony wzór umowy i jedno mnie zdziwiło. Zapis o BTE nie dość że na kwotę
    100 000 zł niezależnie o jaki limit się staramy to jeszcze okres
    obowiązywania tego zapisu ustalono do 2020 roku! Czy wcześniej też tak było
    czy niedawno to wstawili. Sama kwota 100 00zł jest dla mnie irracjonalna ale
    jeszcze ta data to trochę przesadzili. Mogli dać chociaż 3 lata od
    wypowiedzenia umowy. Nie przeszkadzają wam takie "kruczki" w umowie?
    Rozumiem że bank musi się ubezpieczać, ale ja też mam prawo dbać o swoje
    bezpieczeństwo.

    Pozdrawiam.