eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUnikajcie tego g*wna kokos.pl
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2011-04-02 09:37:28
    Temat: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: An <a...@n...com>

    On 02.04.2011 00:19, mvoicem wrote:
    > Pytanie - czy dotrzymała zawartej z Tobą umowy czy nie? Bo to że
    > zarobiła na twojej kasie to chyba całkiem normalne i do przewidzenia.
    > Nie widzę w tym nic zdrożnego.

    BM Zmieniała wielokrotnie regulaminy i tym samym model biznesowy. Umowy
    są długoterminowe, nawet kilkuletnie. Więc zmiany pociągają skutki dla
    umów zawartych wcześniej. Teoretycznie istnieje możliwość odmowy
    akceptacji, ale wiąże się to z utrudnieniami, bo umowa jest realizowana
    wyłącznie za pośrednictwem spółki.

    Gdy zawierałem umowy ze swoimi PB spółka Blumedia nie drenowała ich
    dodatkowymi opłatami. Jeśli PB zawalił sprawa była prosta. Teraz drenuje
    ich opłatami i odnoszę wrażenie, że priorytem dla Bluemedia nie jest to,
    by strony umowy ją zrealizowały ale wręcz przeciwnie - by jej NIE
    realizowały terminowo. Na takim zdarzeniu zarabia bez inwestycji
    kapitału ani ponoszenia ryzyka.


  • 22. Data: 2011-04-02 09:51:25
    Temat: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.04.2011 11:27), An wrote:
    [...]

    Jakbyś tak rzeczowo od razu napisał, a nie gówniarsko jak w pierwszym
    poście wątku, to byś zebrał znacznie mniej kąśliwych odpowiedzi.

    Swoją drogą, mam wrażenie jakby pierwszy post i ten pisały zupełnie inne
    osoby.

    p. m.


  • 23. Data: 2011-04-03 09:08:20
    Temat: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "An" <a...@n...com> napisał w wiadomości
    news:in6q6q$jkn$1@news.onet.pl...

    >>> - wielokrotnie były w społeczności poruszane kwestie łamania prawa
    >>> przez Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne
    >>> zachowania w kwestii przetrzymywania płatności, itp;
    >> Jeśli firma łamie prawo, to po prostu należy złożyć stosowne
    > Czyżbyś wykluczał presję społeczną jako skuteczny instrument? W wolny
    > rynek także nie wierzysz?
    >
    Wierzę. Tylko nikt sensowny nei zaufa tak ogólnie podniesionym zarzuto, bo
    to na odległość mi "śmierdzi" prowokoacją i pieniactwem.
    >
    >>> - na próby kontaktu albo nie ma odpowiedzi albo są nic nie wnoszące
    >>> ogólniki;
    >> Spółka ma pewnie wielu klientów i nie ma obowiązku odpowiadania rzeczowo
    >> na każdą wiadomość. To kwestia polityki firmy. Spórbuj uzyskać jako
    >> osoba prywatna sensowną odpowiedź od ALLEGRO, e-Bay czy innych takich
    >> masowych serwisów. kokos.pl nie jest tu żadnym wyjątkiem.
    >
    > Owszem, masz rację. Jednak serwis był i jest pełen górnolotnych frazesów
    > o szczytnej idei współpracy ludzi, którą BM po prostu blokuje swoim
    > modelem biznesowym. Kokos o wiele bardziej łączy strony umowy niż
    > Allegro, bo jest jedynym kanałem kontaktu i jedynym kanałem realizacji
    > umów. Więc nie może zlewać użytkowników tak samo jak Allegro.
    >
    Co to znaczy jedynym? Nie mozecie się przez telefon umówić na kawę? Bo w
    wypadku ALLEGRO oni też chcą być jedyni. A w praktyce, to z tym różnie
    bywa.
    >
    >>> - spółka swoją prowizję pobiera z góry i potem już całkowicie olewa
    >>> wszystkich; wszelkie ruchy robi tylko dla zamydlenia oczu;
    >> Bo celem spółki jest zarabianie, a nie wdawanie się w spory pomiędzy
    >> użytkownikami.
    >
    > To nie jest spór między użytkownikami!
    >
    > Niniejszy wątek m.in. wskazuje, że BM próbuje z każdej kwestii urobić
    > spór między userami a sama stanąć z boku. Wskazałem m.in. kwestie
    > monitów, które inicjuje jeden user, dostaje i opłaca drugi user a kasę
    > czerpie BM. To świadoma polityka firmy antagonizacji stron umowy.

    Rozumiem o co Ci chodzi, tylko nie mogę pojąć, z jakiego powodu uważasz to
    za niewłaściwe. Jak adwokat pisze wezwanie do dłużnika w imieniu
    wierzyciela, to normalnie też ostatecznie za jego usługę płaci dłużnik w
    kosztach procesu. No i co w tym złego? No i adwokat też przecież nie
    partycypuje w ryzyku transakcji, ale czerpie korzyść z tego, że ktoś się
    nie wywiązał ze zobowiazania. Radcy prawni. WIndykatorzy. I nikt nie
    prostestuje, bo to normalna sytuacja. Czemu akurat administrator kokos.pl
    ma być gorszy.

    >
    >> Ale przecież
    > Otóż to. Właśnie sam rezygnuję. Ze względu na charakter potrwa to dłużej
    > i przedstawiam innym argumenty, by się zastanowili.
    >
    To rozumiem i szanuję. Tylko po prostu w mojej ocenie zupełnie
    niepotrzebnie w tak nerwowym tonie podnosisz różne argumenty, które są
    niewiarygodne.
    >
    >
    >>> Szkoda nerwów na to całe gówno - bluemedia i kokos. Nie tykać nawet
    >>> patykiem.
    >> I tu racja. No bo na zdrowy rozsądek, to z góry wiadomo, że jeśli ktoś
    >> tam trafia, by pożyczyć poieniądze na tak wysoką prowizję, to pewnie ma
    >> kłopoty finansowe. A jak ma kłopoty finansowe, to pewnie może mieć
    >> problem ze spłatą pożyczki.
    >
    > Nie masz racji. Taki charakter "serwisu wysokich odsetek i ryzyka"
    > pojawił się dopiero z biegiem czasu i teraz właśnie Twoje argumenty mają
    > sens. Przed laty serwis pełen był frazesów nt. górnolotnych idei... Przed
    > ich powielaniem i wiarą w nie właśnie przestrzegam.

    Fajno, tylko chyba trochę to nieracjonalne. Nikt poważny w takie hasła nie
    wierzy, a niepowazni i tak Cię nie zrozumieją, zanim sami się nie
    przekonają. Firma, to firma. To nie partia polityczna czy stowarzyszenie,
    by mieć jaką ideologię. Firma ma przynosić zysk właścicielom, a wszelkie
    ideologie, frazesy czy inne działania są po prostu jedynie narzędziem do
    realizacji tego celu. Im szybciej to zrozumiesz, tym mniejsze straty
    poniesiesz.


  • 24. Data: 2011-04-04 01:35:09
    Temat: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>



    "TBBM" <tomasz.bobrowski@WYTNIJ_TObluemedia.pl> wrote in message
    news:in4skp$4ia$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    >
    > Witam Szanowny Anonimowy Użytkowniku.

    > Pozdrawiam,
    > Tomasz Bobrowski
    > PR Manager
    > Blue Media S.A.

    Ja mam takie pytanie:
    do kogo nalezy BlueMedia?
    Kim sa wlascicele (nazwiska) gdzie mozna zlaesc informacje o zarzadzie, bo
    nie moge sie ich doczytac na stronach BM?
    Rowniez interesowalo by mnie, kto jest udzialowcem BM jakie inne podmioty
    gospodarcze.
    Dziekuje za odpowiedz.


  • 25. Data: 2011-04-04 06:22:34
    Temat: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 03.04.2011 11:08, Robert Tomasik wrote:
    > Rozumiem o co Ci chodzi, tylko nie mogę pojąć, z jakiego powodu uważasz
    > to za niewłaściwe. Jak adwokat pisze wezwanie do dłużnika w imieniu
    > wierzyciela, to normalnie też ostatecznie za jego usługę płaci dłużnik w
    > kosztach procesu. No i co w tym złego? No i adwokat też przecież nie
    > partycypuje w ryzyku transakcji, ale czerpie korzyść z tego, że ktoś się
    > nie wywiązał ze zobowiazania. Radcy prawni. WIndykatorzy. I nikt nie
    > prostestuje, bo to normalna sytuacja. Czemu akurat administrator
    > kokos.pl ma być gorszy.

    nikt nie lubi wyndykatorów. A zarabianie na kosztach windykacji stało
    się powszechne także w bankach z "darmowymi" kontami.
    Tu jednak problem leży w dysproporcji pomiędzy wysokością pożyczki a
    kosztami windykacji - kokos może po prostu dobić spóźniającą się ze
    spłatą osobę swoimi kosztami, co więcej takie działania są w interesie
    tej spółki. Skoro w interesie spółki jest szkodzenie swoim klientom - to
    ja na pewno nigdy z kokosa nie skorzystam.
    Marx

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1