  • 1. Data: 2011-11-22 18:28:11
    Temat: Upadek banku na Łotwie.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Władze Łotwy wstrzymały pracę i aresztowały szefów Latvijas Krajbanka należącego
    do znacjonalizowanego przez Litwę Snoras

    Na Ło­twie zapa­no­wał cha­os. Nie pra­co­wa­ły wszyst­kie ban­ko­ma­ty i
    od­dzia­ły (155) La­tvi­jas Kraj­ban­ka. Or­ga­ny ści­ga­nia za­trzy­ma­ły
    wła­dze te­go jed­ne­go z naj­więk­szych ban­ków w kra­ju, a pre­mier Wal­dis
    Do­mbrow­skis zwo­łał nad­zwy­czaj­ne po­sie­dze­nie rzą­du.

    http://www.ekonomia24.pl/artykul/706164,758647-Po-Li
    twie-teraz-Lotwa-przezywa-upadek-banku.html

  • 2. Data: 2011-11-22 19:08:46
    Temat: Re: Upadek banku na Łotwie.
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

> [...]
    > wła­dze te­go jed­ne­go z naj­więk­szych ban­ków w kra­ju, a pre­mier Wal­dis
    > Do­mbrow­skis zwo­łał nad­zwy­czaj­ne po­sie­dze­nie rzą­du.

    A który u nas pierwszy ogłosi niewypłacalność? Według mnie największe szanse
    ma Getin, ze względu na rozmiar długu wobec deponentów. Gdyby nagle obniżyli
    drastycznie warunki to kasa im się skończy w kilka godzin.

  • 3. Data: 2011-11-22 19:25:27
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 22.11.2011 19:28, wiatrak wrote:
> [...]
    > rzą­du.
    >
    > http://www.ekonomia24.pl/artykul/706164,758647-Po-Li
    twie-teraz-Lotwa-przezywa-upadek-banku.html

    Vabank!

    "W ban­ku stwier­dzo­no brak środ­ków. Tym­cza­sem na ra­chun­kach je­go
    sze­fów w in­nych ban­kach po­ja­wi­ły się bar­dzo du­że kwoty, idące w
    dzie­siąt­ki mi­lio­nów do­la­rów."

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2011-11-22 19:43:28
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Wiatraku!

    We wtorek, 22 listopada 2011, o godz. 19:28:11, napisałeś na temat: "Upadek
    banku na Łotwie."
    wiatrak w...@y...pl, news:jagpjr$vv4$1@node2.news.atman.pl

    > http://www.ekonomia24.pl/artykul/706164,758647-Po-Li
    twie-teraz-Lotwa-przezywa-upadek-banku.html

    W banku stwierdzono brak środków ;-))

    Władze Łotwy zapewniły emerytów, że zwrócą im wszystkie trzymane w
    Krajbanka oszczędności. Problem w tym, że niektórzy emeryci, jak
    podaje agencja Delfi, trzymali w banku kwoty powyżej miliona euro.

    To ciekawe po ile milionów euro trzymali tam parlamentarzyści? ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Nasza szkapa to przykład utworu autobiograficznego. -

  • 5. Data: 2011-11-22 19:57:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości

> [...]
    > podaje agencja Delfi, trzymali w banku kwoty powyżej miliona euro.
    >
    > To ciekawe po ile milionów euro trzymali tam parlamentarzyści? ;-))

    Oni trzymaja w Szwajcarii. Tak jak nasi. Może mam uwierzyć że Słońce Peru ma
    tylko 27 tysięcy oszczędności? Komu taki kit?

    http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,10694,ekipa
    -tuska-10-mln-dlugu-1-mln-oszczednosci.html

  • 6. Data: 2011-11-22 20:08:02
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Wiatraku!

    We wtorek, 22 listopada 2011, o godz. 20:57:52, napisałeś na temat: "Upadek
    banku na Łotwie."
    wiatrak w...@y...pl, news:jagus2$5n1$1@node2.news.atman.pl

    > Oni trzymaja w Szwajcarii. Tak jak nasi. Może mam uwierzyć że Słońce Peru ma
    > tylko 27 tysięcy oszczędności? Komu taki kit?

    Lemingom? ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Rycerze urządzali teleturnieje. -

  • 7. Data: 2011-11-22 20:09:42
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    > Oni trzymaja w Szwajcarii. Tak jak nasi. Może mam uwierzyć że Słońce Peru ma
    > tylko 27 tysięcy oszczędności? Komu taki kit?
> [...]

    normalnie biedny mis... moze zrobimy jakas zrzutke zeby wyszedl na zero chociaz?

  • 8. Data: 2011-11-23 07:53:04
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma tylko 27 tysięcy oszczędności? Komu taki kit?
    >
    > http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,10694,ekipa
    -tuska-10-mln-dlugu-1-mln-oszczednosci.html
    To on za loty rzadowym samolotem do Trojmiasta placi w lasnej kasy ze ma
    tyle oszczednosci? :))
    Moze trzeba sie zlozyc i kupic mu jakis okresowy.....)

  • 9. Data: 2011-11-24 00:23:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Konfabulator" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > obniżyli
    > drastycznie warunki to kasa im się skończy w kilka godzin.

    A co to mnie obchodzi, 100tys EUR gwarantowane, jak nie padnie caly system
    to dostaniesz bez problemu. reszta bankow musialaby sie zlozyc na wyplaty,
    stad predzej byloby przejecie niz upadlosc. Dlatego bank z duza iloscia
    klientow detalicznych i drobnych depozytow nie padnie tak szybko, bo trzeba
    wylozyc spora kase z systemu bankowego.

  • 10. Data: 2011-11-24 00:38:23
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

> [...]
    > iloscia klientow detalicznych i drobnych depozytow nie padnie tak
    > szybko, bo trzeba wylozyc spora kase z systemu bankowego.

    dlaczego getin?

    ostatnio wcale nie maja jakis super warunkow, gdyby mieli noz na gardle,
    to pewnie bylyby lepsze

    swoja droga bardziej mnie martwi inny scenariusz - kierownictwo jakiegos
    banku znika na bezludnej wyspie z jakas istotna czesc aktywow - czy taka
    sytuacje obejmuja gwarancje rzadowe?