  • 1. Data: 2006-01-04 09:55:28
    Temat: Ustawa antylichwa a wpłaty niedokonane
    Od: "Habalaszka" <h...@w...pl>

    Pytanko. Czy ustawa antylichw.... ustala także maksymalną wysokośc odsetek
    od wpłat np. czynszowych.
    Moja szkoła pełną parą liczy sobie 130% w skali roku !!!

    Moze jakiś odnośnik....

    Thx z góry za pomoc

  • 2. Data: 2006-01-04 19:42:56
    Temat: Re: Ustawa antylichwa a wpłaty niedokonane
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Habalaszka napisał(a) w wiadomości: ...
    >Pytanko. Czy ustawa antylichw.... ustala także maksymalną wysokośc odsetek
    >od wpłat np. czynszowych.
    >Moja szkoła pełną parą liczy sobie 130% w skali roku !!!

    Jeżeli ustawa dotyczy też tzw. "kredytu kupieckiego" to może odnosi
    się też do innych przypadków obrotu gospodarczego?. O ile wynajmujesz
    od szkoły jako firma.
    Poza tym nie wiem, czy jest różnica między "odsetkami umownymi"
    naliczanymi za czas zaległości a "karą umowną" za zwłokę.
    Niestety nie znam szczegółów, bo "ogółów" mi wystarczyło, aby być
    przeciwnikiem tej ustawy, zwłaszcza w naszym wydaniu.

    Arek