  • Data: 2007-01-23 15:45:45
    Temat: Uwaga na VE w Anglii
    Od: "andzik" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W miniony weekend bylem a Anglii i spotkala mnie dosc
    niemila niespodzianka - okazalo sie, ze na stacji Shella
    przy autostradzie blisko Londynu nie akceptuja kart
    Visa Electron. Mialem dwie karty VE z mBanku i Intelligo
    i zadna nie zadzialala zarowno w kasie jak i w bankomacie,
    ktory byl na stacji.
    Na szczescie niedaleko byl inny sklep, w ktorym akceptowali
    VE i uprzejma pani nabila mi na kase 30 funtow i potem
    zrobila zwrot, dajac mi gotowke.
    Rowniez w wypozyczalniach samochodow nie akceptuja VE,
    trzeba miec jakas kredytowke (na ktora tak na marginesie
    czekam juz dosc dlugo z mBanku).
    Ogolnie jezeli ma sie tylko VE to warto przed dokonaniem
    zakupu (badz tankowaniem) upewnic sie czy na pewno ja
    akceptuja (tankowalem tez w samym Londynie i problemu
    nie bylo).

    --
    Andrzej