  • 11. Data: 2003-06-02 20:26:19
    Temat: Re: Uwaga na przelewy do Pekao SA
    Od: s...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2003-06-02 20:26:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

  • 13. Data: 2003-06-03 01:07:41
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

  • 14. Data: 2003-06-03 01:14:12
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    LOL
    Nie jestem MSPANC :) To taki skrót... :))

    A ja mówiłem całkiem serio ;)
    W mojej rodzinnej miejscowości są trzy oddziały różnych banków i wiem,
    co to znaczy mieć ograniczony wybór.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 15. Data: 2003-06-03 10:07:19
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Pekao Sa niestety tego nie respektuje przynajmnije w przypadku mBanku
    > i MultiBanku dostaje zwroty o niepoprawnych numerach rachunku....
    > dlatego juz teraz pozmieniajcie w zleceniachstalych itp numery
    > rachunkow, bo moze zwracac (wlasnie mi zwrocilo z DWSu)

    Normalka. Spłacam kredyt w Pekao i:
    - przyszło listowne powiadomienie o zmianie numeru rachunku
    - zmieniłem definicję w mBanku, posłałem - wróciło
    - telefon do banku - kazali przelewać na saty numer
    - zmieniłem na stary - poszło
    - w następnym miesiącu zleciłem na stary - wróciło
    - telefon do banku - przelewać na nowy numer, nie pamiętam czy ten sam który
    był w liście, podali telefonicznie
    - zobaczymy co będzie w tym miesiącu :^)

    Miłego dnia
    Tomek