  • Data: 2004-03-29 07:48:29
    Temat: VB Direct - zakladanie Plus Konta:(
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chcialem zalozyc sobie Plus Konto w Volkswagen Banku. Wypelnilem wniosek
    onlajn, dostalem go poczta, tu zaczely sie problemy. Wniosek taki (jak
    pewnie wiecie), trzeba podpisac i poswiadczyc ten podpis przy pomocy
    notariusza/umowionego kuriera/pracownika poczty w jednym z podanych urzedow.
    Chcialem wybrac opcje z kurierem, ale odradzila mi to pani z infolinii VB,
    podobno czas jego dojazdu moze roznic sie od umowionego, pewniejsza jest
    opcja z urzedem pocztowym. W sobote tup, tup na poczte (UP Warszawa 4, ul.
    Targowa), kwitek, 20 minut czekania do okienka i... pani kompletnie nie wie,
    o co mi chodzi! "Pierwszy raz takie cos widze, nie moge poswiadczyc, nie
    bylam przeszkolona, nie orientuje sie, zarobiona jestem" itp. itd. Dzwonie
    na infolinie, umawiam sie (jednak) z kurierem. Ma dotrzec do mnie jutro
    miedzy 9 a 13.
    BARDZO kiepsko sie zaczyna moja wspolpraca z Volkswagen Bankiem, zobaczymy
    jak bedzie dalej...
    Pzdr,
    MZ