  • Data: 2002-05-08 05:08:28
    Temat: VC w Multibanku c.d.
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka dni temu pisałem, że w związku ze swoim niedopatrzeniem
    odrzucono mój wniosek o VC.
    Miałem jeszcze małe nadzieje, że uda się coś załatwić w oddziale, ale
    okazuje się, że nie będzie to już konieczne. ;]

    Wczoraj wieczorem siedzę sobie w pracy, a tu telefon dzwoni. Odbieram,
    a w słuchawce Pan z Multibanku się grzecznie przedstawia i po krótkiej
    identyfikacji pyta czy dalej jestem zainteresowany kartą :))
    Oczywiście byłem, więc mam się spodziewać jej w najbliższym czasie :)

    Skąd im się wzięło, żeby dzwonić, to pojęcia nie mam, ale jestem
    wielce usatysfakcjonowany i bardzo sobie chwalę takie podejście.
    Czyżby to dzięki pbb? ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<