  • 11. Data: 2005-05-25 19:39:15
    Temat: Re: VE Inteligo i wypłata gotówki w agencji PKO BP.
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Tomek" <t...@g...pl> writes:

    > Ja mam na to stala rade: dac sie obciazyc, po czym pojsc na policje
    > wzglednie prokurature z doniesieniem o popelnieniu przestepstwa. Niech
    > policja wyjasnia, a potem bank zwraca. Inaczej sie w zyciu nie naucza.

    Ech, pogięło Cię trochę....

    Jeśli już koniecznie chcesz szkolić drogą odgórną, to pewnie wystarczy
    dać się obciążyć a potem złożyć w banku normalną reklamację.

  • 12. Data: 2005-05-25 19:47:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:

    > Nie zgadzam sie z twoim komentarzem. W koncu po to placimy podatki, zeby w
    > razie kradziezy (bo jak inaczej nazwac bezzasadne potracenie z konta
    > klienta) policja interweniowala: znalazla zlodzieja i dooprowadzila do
    > zwrotu ukradzionej kwoty.

    A co do tego mają podatki.
    Podatki płacisz państwu i nic ci potem do nich, więc nie rządź się nimi
    jak swoimi.
    Jeszcze gdzieś ci w głowie została świadomość socjalistyczna, że coś
    jest nasze. Jest albo twoje, albo nie twoje i nie ma nasze.

    Jeżeli wies, że opłata nie powinna być pobrana, to nie korzystaj z
    usługi a sprawę zgłość w banku, jeżeli opłata została pobrana to złóż
    reklamację też w banku. Policja nie jest od niańczenia osób, któe sobie
    same nie potrafią radzić.

  • 13. Data: 2005-05-25 20:26:42
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >Ja mam na to stala rade: dac sie obciazyc, po czym pojsc na policje
    >wzglednie prokurature z doniesieniem o popelnieniu przestepstwa. Niech
    >policja wyjasnia, a potem bank zwraca. Inaczej sie w zyciu nie naucza.

    A ja mam dla ciebie link:

    http://skocz.pl/tpr
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2005-05-25 20:42:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty wrote:

    > A ja mam dla ciebie link:
    >
    > http://skocz.pl/tpr

    idealne

  • 15. Data: 2005-05-25 20:57:07
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-25 17:56, Glenn napisał(a):

    > Tu 50 tam 50 i na piwo będzie :-))) Dorobić kobita chciała :-)

    ChciałY ;-) To działalnośc konspiracyjna, nie zapominaj o pani Heli ;-)

    > Jak jesteś w
    > nastroju bojowym, to możesz wysmarować maila na skargi at pkobp.pl Ponoć
    > pomaga.

    Na początek to ja sobie pochodzę do tej agencji wypłacać pieniądze -
    zobaczę ilu obsługujących będzie chciało szarpać ode mnie lewiznę na
    piwo ;-) Jak w sumie uzbiera się 2.5 PLN (Okocim Mocne :-P ) to i maila
    na skargi na pkobp.pl wysmaruję ;-)

    Gree

  • 16. Data: 2005-05-25 20:58:50
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-25 20:47, Tomek napisał(a):

    > Ja mam na to stala rade: dac sie obciazyc, po czym pojsc na policje
    > wzglednie prokurature z doniesieniem o popelnieniu przestepstwa. Niech
    > policja wyjasnia, a potem bank zwraca. Inaczej sie w zyciu nie naucza.

    Bez przesady... Jeśli już w ogóle dałbym się obciążyć to od czego
    reklamacja...

    Gree

  • 17. Data: 2005-05-25 23:18:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomek napisał(a):

    > Ja mam na to stala rade: dac sie obciazyc, po czym pojsc na policje
    > wzglednie prokurature z doniesieniem o popelnieniu przestepstwa. Niech
    > policja wyjasnia, a potem bank zwraca. Inaczej sie w zyciu nie naucza.

    Wszyscy zdrowi?

  • 18. Data: 2005-05-25 23:20:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Gree napisał(a):

    > Udałem się 50 m dalej do bankomatu... BTW - w TOiP Inteligo jest
    > napisane, że wypłaty w oddziale/agencji wyposażonej w POS jest za darmo.
    > Nosz okraść mię chciała cy cuś? ;-)

    Żadnej opłaty nie będzie. Blokada na parę dni 9,99 więcej (czy jakoś
    tak), ale księgowanie będzie poprawne.

    Trudno, aby wymagac od każdej pani Zdzisi z Agencji PKO w Pcimiu Dolnym,
    aby znała cała ofertę, nawet razem z panią Helą...

  • 19. Data: 2005-05-26 00:30:34
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    [ciach]
    > Trudno, aby wymagac od każdej pani Zdzisi z Agencji PKO w Pcimiu Dolnym,
    > aby znała cała ofertę, nawet razem z panią Helą...

    Wystarczyłoby szkolenie u Pana Wojtka Skądinąd ;-) Pozdrawiam.

  • 20. Data: 2005-05-26 18:09:28
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-26 01:20, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Żadnej opłaty nie będzie. Blokada na parę dni 9,99 więcej (czy jakoś
    > tak), ale księgowanie będzie poprawne.

    I o to chodzi.

    > Trudno, aby wymagac od każdej pani Zdzisi z Agencji PKO w Pcimiu
    > Dolnym, aby znała cała ofertę, nawet razem z panią Helą...

    Jasne, znajomości *całej* oferty wymagać trudno, ale zajrzeć do TOiP też
    mogła.

    Gree