  • 1. Data: 2003-08-25 17:51:54
    Temat: VE PKO BP z chipem
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    Jak mozna dostac te karte? Mam zwykla VE PKO BP i juz sie strasznie zniszczyla
    i nie ma juz nic na niej ( cyferek i danych osobowych ) i nie chca przyjmowac s
    klepach. Konto jest prowadzone w I oddziale w Warszawie. Czy wydaja jeszcze te
    VE z chipem w PKO BP ? Jaki jest koszt tej karty?

  • 2. Data: 2003-08-25 19:50:32
    Temat: Re: VE PKO BP z chipem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba wrote:
    prowadzone w I oddziale w
    > Warszawie. Czy wydaja jeszcze te VE z chipem w PKO BP ? Jaki jest
    > koszt tej karty?

    To byl pprojekt pilotazowy - i jak na razie wydawali raz. Trzeba troche
    poczekac, az wejdzie na stale :)

  • 3. Data: 2003-08-25 22:32:02
    Od: "" <n...@W...onet.pl>

    > Jak mozna dostac te karte? Mam zwykla VE PKO BP i juz sie strasznie
    > zniszczyla i nie ma juz nic na niej ( cyferek i danych osobowych )
    > i nie chca przyjmowac

    Zastrzec(unieważnić) starą (5,-) i zamówić nową (12,-)

    > ... Czy wydaja jeszcze te VE z chipem w PKO BP ?
    Już nie wydają i nie wymieniają, to była jednorazowa akcja, pilotaż.
    Może kiedyś wznowią

  • 4. Data: 2003-08-26 09:26:07
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    <n...@W...onet.pl> napisał(a):

    > Już nie wydają i nie wymieniają, to była jednorazowa akcja, pilotaż.
    > Może kiedyś wznowią

    wydawali: http://kartyonline.net/galeria_data/pkobp_ve_red_prz
    od.jpg
    i wznawiają wciąż: http://kartyonline.net/galeria_data/pkobp_new_przod.
    jpg

    a wystarczy chyba być klientem odpowiedniego oddziału. Bo nic specjalnego nie
    robiłem a dwie karty otrzymałem :)

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.net