    From: "Arczi777" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VV Bank vs Inteligo - poradzcie :)
    Date: Sat, 31 Jan 2004 07:38:14 +0100
    Sender: a...@o...pl@217.153.54.89

    Siamanko Wszystkim

    Od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem internetowego konta Inteligo,
    wcześniej miałem konto w PKO BP
    Tp poprostu rewelacja móc wszystko załatwić z domu za pomocą internetu
    ogólnie jestem zadowolony
    mam założoną lokate ( co prawda nie za dużo ale zawsze cos :)
    ale... apetyt rosnie w miare jedzenia :))

    dzisiaj czytam o koncie w Volksvagen Bank i tam jest oprocentowanie lokaty
    4,5 % a nie tak jak w Inteligo 3,5 % - czysty zysk ????
    no i przelewy za darmo :) w Inteligo 0,99 pln
    no i z kazdego bankomatu wyplata za darmo powyzej 400 pln a ponizej oplata
    tylko 1,5 pln
    same zalety ???
    Warto sie "przenieść" ???
    no i czy warto sie "pakowa" w karte srebrną ?? dałbym rade na saldo 2000 z
    3 miesięcy

    Napiszcie kto ma konto jak widzicie bank VV
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi

    Życzę mięłgo dnia

    Arczi