-
11. Data: 2003-06-13 14:19:13
Temat: Re: VW Bank pisał do nas maile
Od: "Seb" <n...@a...pl>
> Juz nie wspomne o wygodniejszym sposobie zlecania przelewow w mBanku.
> Przy definiowaniu odbiorcy e-direct nie informuje mnie w jakim on jest
banku.
> Nie mam wiec mozliwosci sprawdzenia, czy dobrze wystukalem numerek. A w
LGnet
> to nie dosc, ze wyswietla mi sie nazwa oddzialu, to jeszcze jego dokladny
> adres, z ulica, kodem pocztowym i nazwa miejscowosci. Czy jeszcze jakis
inny
> bank w Polsce cos takiego generuje przy przelewach internetowych?
To prawda, powinien identyfikować bank, dla sprawdzenia czy wszystko OK.
Teraz bedzie duzo ruchu na VW, sporo na pewno tez sugestii poprawek i
zmian - mam nadzieje, że VW to na dobrze wyjdzie.
p.s.
A zauwazyliscie, ze wstukując ich numer Vlinii, kreslicie 2xV ;)) - sprytne
;))
Seb
-
12. Data: 2003-06-13 14:25:54
Temat: Re: VW Bank pisał do nas maile
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
news:bccmho$njr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Teraz bedzie duzo ruchu na VW, sporo na pewno tez sugestii poprawek i
> zmian - mam nadzieje, że VW to na dobrze wyjdzie.
Jeśliby w ogóle na nie reagowali, to by było fajnie. Ja podesłałem im kilka
sugestii. Inteligo takie moje sugestie zbiera i rz na jakiś czas grupowo
oddzwania/odpisuje. Nie zbubiła im się ani jedna moja uwaga.
A VW po prostu olewa i nie odpowiada...
> A zauwazyliscie, ze wstukując ich numer Vlinii, kreslicie 2xV ;)) -
sprytne
> ;))
Zabij mnie, nie zauważyłem. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
13. Data: 2003-06-13 14:32:02
Temat: Re: VW Bank pisał do nas maile
Od: "Seb" <n...@a...pl>
> Jeśliby w ogóle na nie reagowali, to by było fajnie. Ja podesłałem im
kilka
> sugestii. Inteligo takie moje sugestie zbiera i rz na jakiś czas grupowo
> oddzwania/odpisuje. Nie zbubiła im się ani jedna moja uwaga.
To prawda, sam kiedyś z 15 minut wyłuszczalem, dlaczego nie zycze sobie zeby
bylo widac caly numer mojej karty VE po zalogowaniu sie... No ale nic nie
zmienili :( - ponoć to bardzo trudne...
> A VW po prostu olewa i nie odpowiada...
W Inteligo tez im czasami zajmuje do kilku, kilkunastu dni na odpowiedz.
Moze jeszcze odpowiedza ?
> > A zauwazyliscie, ze wstukując ich numer Vlinii, kreslicie 2xV ;)) -
> sprytne
> > ;))
>
> Zabij mnie, nie zauważyłem. :-)
Aaaa, widzisz ! :)
Seb
-
14. Data: 2003-06-13 16:24:30
Temat: Re: VW Bank pisał do nas maile
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
news:bccn9p$rtj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> To prawda, sam kiedyś z 15 minut wyłuszczalem, dlaczego nie zycze sobie
zeby
> bylo widac caly numer mojej karty VE po zalogowaniu sie... No ale nic nie
> zmienili :( - ponoć to bardzo trudne...
Ale reakcja była. i to się liczy.
I ta poczta wewnętrzna inteligo jest fajniejsza. Można zamówić rozmowę, albo
e-mail. Do do banku nie logiuję się codziennie w poszukiwaniu wiadomości...
> > A VW po prostu olewa i nie odpowiada...
>
> W Inteligo tez im czasami zajmuje do kilku, kilkunastu dni na odpowiedz.
> Moze jeszcze odpowiedza ?
Nie. Olali fragment dotyczący sugestii i odpowiedzieli tylko na część
dotyczącą tego, czy w maju będzie pobrana opłata. I to mi się BARDZO nie
podoba...
> > Zabij mnie, nie zauważyłem. :-)
>
> Aaaa, widzisz ! :)
No teraz rozumiem o co chodzi z tym numerem, bo zawsze się strasznie
wkurzałem na taki durny numer, że klawisze daleko i w ogóle... :-)
Ale mam jedną poważną uwagę odnośnie ich serwisu telefonicznego. Spróbujcie
poudawać, że nie macie wybierania tonowego. System, gdy nie usłyszy po
połączeniu jedynki, albo dwójki zrzuca połączenie. :-/
Czy taki problemem jest przekierowanie tego połączenia do konsultanta części
operacyjnej VW ? Napiszę o tym do nich, ale próbujcie też... Bo mnie
olewają...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782