  • 1. Data: 2005-04-22 08:05:56
    Temat: VW - Dyspozycja zamkniecia - problem
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    Czy Bank zrealizuje wypowiedzenie umowy wraz z ktorym wysłano token jesli
    podpis na wypowiedzeniu troszke sie rozni od tego na umowie ??? Na
    wypowiedzeniu zostalo podanych wiele danych typu numer klienta, nr kont, PESEL,
    nr tel, itp (Na umowie jest samo nazwisko na wypowiedzenie dodatkowo imie).

    Czy powinienem wysłac jeszcze raz dyspozycje czy w razie watpliwosci ktos
    zadzwoni z VW Banku aby potwierdzic ???

  • 2. Data: 2005-04-22 08:54:33
    Temat: Re: VW - Dyspozycja zamkniecia - problem
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "hmm" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy powinienem wysłac jeszcze raz dyspozycje czy w razie watpliwosci ktos
    > zadzwoni z VW Banku aby potwierdzic ???

    Wyluzuj się, ktoś zadzwoni z banku jak będzie problem. Oczywiście wiele
    zależy od tego co to znaczy, że podpis różni się nieznacznie :-)

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 3. Data: 2005-04-22 08:56:44
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    > Wyluzuj się, ktoś zadzwoni z banku jak będzie problem. Oczywiście wiele
    > zależy od tego co to znaczy, że podpis różni się nieznacznie :-)

    To juz zalezy kto na to patrzy ;) Poprostu dopisane jest imie a na umowie w
    podpisie bylo samo nazwisko

  • 4. Data: 2005-04-22 17:51:31
    Od: "Marcin" <m...@b...maila.pl>

    Użytkownik "hmm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy Bank zrealizuje wypowiedzenie umowy wraz z ktorym wysłano token jesli
    > podpis na wypowiedzeniu troszke sie rozni od tego na umowie ???

    Najlepiej sprawdz czy juz nie uwzglednil (zobacz czy ci juz kasy nie
    przelali, tej ktora zostala na rachunku).
    Ja wyslalem wypowiedzenie we wtorek, a kase z tytulu likwidacji konta
    dostalem juz w czwatek :)
    Widac, ze na brawa zasluzyla Poczta Polska (po raz pierwszy) i VW Bank (po
    raz ostatni) hehe

    Marcin

  • 5. Data: 2005-04-22 20:09:49
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > dostalem juz w czwatek :)
    > Widac, ze na brawa zasluzyla Poczta Polska (po raz pierwszy) i VW Bank (po

    Ja wysłałem w czwartek 14.04 poleconym (maja 3 dni robocze) i do tej pory konto
    jest aktywne. Dzisiaj na infolinii jak pytałem czy list dotarł powiedziano mi
    ze nie moga tego sprawdzic bo jest "bardzo duzo wypowiedzen"

  • 6. Data: 2005-04-22 20:58:33
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Ja wysłałem w czwartek 14.04 poleconym (maja 3 dni robocze) i do tej pory konto
    > jest aktywne. Dzisiaj na infolinii jak pytałem czy list dotarł powiedziano mi
    > ze nie moga tego sprawdzic bo jest "bardzo duzo wypowiedzen"

    Wysłałem wypowiedzenie poleconym w poniedziałek i dziś wpłynęła na konto
    w mBanku reszta pieniędzy.

    Michał