  • 1. Data: 2004-11-25 15:45:03
    Temat: [VW] Limit kredytowy na e-direct
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    Witam!

    Zarabiam 800zł netto. Złożyłem wniosek do VW o udzielenie mi limitu
    kredytowego w wysokości 500zł. Dostałem odpowiedź odmowną, ponieważ "minimalna
    kwota limitu kredytowego wynosi 3000zł". To prawda, czy tylko pretekst do
    odmowy?

  • 2. Data: 2004-11-25 18:52:12
    Temat: Re: [VW] Limit kredytowy na e-direct
    Od: "Web" <w...@l...pl>

    Minimum 1000 zł netto zarobków, limit kredytu to trzykrotność miesięcznych
    wpływów.