  • 101. Data: 2005-04-12 12:44:08
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Radzę każdemu 2 razy przeliczyć, bo mimo wprowadzenia opłaty dalej może
    > się opłacać. Porównywałem e-konto Pro w Lukasie i powyżej 7-8 tys salda
    > opłaca się korzystać z VW. W Lukasie dodatkowo trzeba spełniać odpowiednie
    > warunki typu regularne wpłaty, saldo pow 5 tys itd. W VW bezwarunkowo masz
    > "wszystko", ale niestety warunki się pogorszyły.
    > Trzeba liczyć, liczyć i jeszcze raz liczyć ;)

    Nie wziales pod uwage zasadniczego faktu: Lukas jest juz po, a VW jeszcze
    przed...

    MAd Hat
    ter

  • 102. Data: 2005-04-12 16:18:40
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bm" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niestety warunki się pogorszyły.
    > Trzeba liczyć, liczyć i jeszcze raz liczyć ;)

    nie rozumiem tego:

    "W Lukasie dodatkowo trzeba spełniać odpowiednie warunki typu regularne wpłaty,
    saldo pow 5 tys itd"

    przecież chyba właśnie dla salda 7-8 tysięcy porównywałeś i liczyleś dwa razy
    (?).
    więc co to za dodatowy warunek? drugie zawiera się chyba w pierwszym, prawda?
    chyba, że porówywałeś lukasa bez wkładu z vwbd z wkładem 7 lub 8kpln.
    ?
    zbyszko janke

  • 103. Data: 2005-04-13 07:08:36
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 11 Apr 2005 12:46:07 +0200, "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam!
    >
    > Jeśli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem.
    >
    >Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    >wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    Tak się zastanowiłem i przyznaję się do winy, że to przeze mnie :).
    To ja jestem tą jak to nazywacie "stonką".

    Konto w VW zakładałem z nadzieją na założenie paru lokat, bo
    oprocentowanie mieli wtedy jedno z lepszych (Dominet miał chyba tylko
    lepsze). Ale oni tak ociągali się z założeniem konta - dopiero po
    dwóch miesiącach od wysłania wniosku miałem pełną funkcjonalność konta
    - że kasa poszła zupełnie gdzie indziej, a e-direct stał się moim
    RORem :).

    Wszystko z powodu tego, że przelewy darmowe i prowadzenie darmowe :).
    Wiadomo, lubię wyjadać wisienki. 400 PLN w każdym bankomacie to też
    poważna zaleta.

    No i była przelewana moja śmieszna pensyja (oczywiście poniżej
    średniej krajowej) na to konto, co pewnie powodowało niezadowolenie
    VW. 2-3 przelewy miesięcznie, czasem więcej, 1-2 darmowych wybierań z
    bankomatu, do tego mi przysyłali papierowe wyciągi. Musieli do tego
    dopłacać i to tak ok. 5 PLN, a może i więcej (bo nie wiem ile kosztuje
    ich obsługa operacji w bankomacie).

    I tak przeze mnie (i mi podobnych) musieli wprowadzić w końcu tą
    opłatę za konto. W tym momencie to zyskają, że złożę wypowiedzienie.
    Ale raz na jakiś czas mam potrzebę założenia lokaty z czterema zerami
    (rzadko to rzadko, ale mam) i tu już mogą być stratni.

    W każdym razie jak ktoś przewidywał, wracam do tych co zdeptali swą
    "darmową filozofię" - czyli do mbanku. Ostatnimi czasy ograniczyłem
    ilość przelewów zewnętrznych, bo KK przeniosłem do mbanku, za telefon
    IDEI już faktur nie płacę (pre-paid opłacany z Payback :)). A na
    allegro wybieram oferty od ludzi, którzy mają konto w mbanku. Także
    prowadzenie konta powinno się w 1 PLN zamknąć, a jednak interface
    mbanku sporo lepszy od VW jest :). Żegnam się z niewielkim żalem, ale
    to w końcu oni rezygnują ze mnie a nie ja z nich :). Muszę tylko
    znaleźć czas (i gotówkę :)) na wysłanie wypowiedzenia. Chyba się
    szarpnę i wyślę jako list polecony z podaną wartością za
    potwierdzeniem odbioru :). Co według cennika Poczty Polskiej nie
    powinno być droższe niż 8.50 PLN :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 104. Data: 2005-04-13 07:47:37
    Od: "Michal Zapalowski" <a...@g...de>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał
> [...]
    > znaleźć czas (i gotówkę :)) na wysłanie wypowiedzenia. Chyba się
    > szarpnę i wyślę jako list polecony z podaną wartością za

    z ciekawosci pozwole sobie zapytac: na ile wyceniasz
    wartosc swojego wypowiedzenia?? :)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 105. Data: 2005-04-13 08:42:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Michal Zapalowski wrote:

    > z ciekawosci pozwole sobie zapytac: na ile wyceniasz
    > wartosc swojego wypowiedzenia?? :)

    token = 100 zł

  • 106. Data: 2005-04-13 09:25:26
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 13 Apr 2005 10:42:55 +0200, jureq
    <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> wrote:

    >token = 100 zł

    Dokładnie na tyle :).

    pzdr,
    Dentarg

  • 107. Data: 2005-04-13 11:06:42
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Dokładnie na tyle :).

    Ewentualne odszkodowanie za utracony list polecony będzie z pewnością wyższe
    niż 100zł (chyba coś koło 150zł, szczegóły można znaleźć na alt.pl.allegro lub
    na stronach poczty polskiej), więc dokupywanie w tym momencie listu
    wartościowego jest stratą pieniędzy.

    Pozdrawiam!
    L.

  • 108. Data: 2005-04-13 15:42:30
    Od: "musampa" <n...@o...pl>

    > VW - bank zadowolonych klientów
    > kłamliwa reklama
    > hehe
    > wolne żarty
    >
    > zaraz drukuje formularz rezygnacji

    > Piotr

    A gdzie jest formularz rezygnacji? nie moge znalezc ...

  • 109. Data: 2005-04-13 15:54:18
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-13 17:42, musampa wrote:

    > A gdzie jest formularz rezygnacji? nie moge znalezc ...

    Na stronie VW nie ma, nie przewidzieli że ktoś może zrezygnować z ich
    oferty.

    --
    Peet

  • 110. Data: 2005-04-13 15:54:47
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >A gdzie jest formularz rezygnacji? nie moge znalezc ...

    Zacznij od wczorajszych postow na temat VW
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl