  • 31. Data: 2005-04-11 13:01:52
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-11 14:49, Tomasz Tybulewicz wrote:

    > A jest gdzieś jakaś formatka? W Centrum Formularzy nie znalazłem...

    Z mbanku można wziąść bo VW nie ma.
    --
    Peet

  • 32. Data: 2005-04-11 13:07:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > Czyli znika jedyny powód (taniość), dla którego można było ewentualnie
    > mieć konto w tym bieda-banku. Pora zamykać.

    I przeniesc sie do Pekao ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 33. Data: 2005-04-11 13:45:07
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    No to dokąd przeprowadzic sie, by prowadzenie bylo za darmo, przelewy za
    darmo i obsluga przez internet??

    Janek Mirowski

  • 34. Data: 2005-04-11 13:55:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Janek <j...@w...pl> wrote:
    > No to dokąd przeprowadzic sie, by prowadzenie bylo za darmo, przelewy
    > za darmo i obsluga przez internet??

    No sorry - ale chyba cie stac na 1-5 zl miesiecznie, skoro chcesz
    korzystac z banku internetowego?!? Internet bezplatnie tez masz? No i
    zeby przelewac to, tez cos trzeba miec na rachunku...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 35. Data: 2005-04-11 14:16:06
    Od: "jst" <j...@W...MNIE.wp.pl>

    > Jeśli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem.
    >
    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    > wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).
    >
    > Pozdrawiam!

    Witam

    Wychodzi na to, że trzeba sobie tylko zostawić darmowe Plus Konto i z niego
    wykonywać przelewy. Na ich stronie http://www.vwbankdirect.pl/12504.html
    dalej widnieje opłata 0 zł za prowadzenie konta standard :(.

    pzdr

  • 36. Data: 2005-04-11 14:17:22
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Nie lubie placic za cos co nalealo mi sie za darmo!! Dlatego wole gdzies sie
    przeniesc.

    JM

  • 37. Data: 2005-04-11 14:26:53
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    jst napisał:

    > Wychodzi na to, że trzeba sobie tylko zostawić darmowe Plus Konto i z
    > niego wykonywać przelewy.

    Trudno to bedzie robic bez tokena. Oplata za token do samego plus konta 36
    pln/rok

    > Na ich stronie http://www.vwbankdirect.pl/12504.html dalej widnieje opłata
    > 0 zł za prowadzenie konta standard :(.

    IMO to skandal, zadnych wczesniejszych zapowiedzi, zadnego info na stronie
    :-/

    Z.

  • 38. Data: 2005-04-11 14:29:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Janek <j...@w...pl> wrote:
    > Nie lubie placic za cos co nalealo mi sie za darmo!! Dlatego wole
    > gdzies sie przeniesc.

    Nalezalo? ;)
    Jesli trzymales srednio na rachunku 2,5k to ok, ale jesli mniej, to
    zaden dla banku to byl interes i postanowil podzielic sie takim klientem
    jak ty z kims innym.
    Na przyklad z Lukasem ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 39. Data: 2005-04-11 14:40:45
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Powoli, nabieram wrażenia że jednak powracamy do odpowiedzi na moje pytanie
    :)

    JM

  • 40. Data: 2005-04-11 14:56:55
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    VW - bank zadowolonych klientów
    kłamliwa reklama
    hehe
    wolne żarty

    zaraz drukuje formularz rezygnacji

    jak mam placić 5 zł to pójde sobie do śląskiego 50m od domu
    i będę mogł pogadać z miłą panią a nie czekać godzinami na vw lini

    Piotr